تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد همچنان با شیاطین سرخ در تعداد شکست‌ها رکورد می‌زند.

منچستریونایتد

به گزارش همشهری‌آنلاین، دقیقا در شب تولد ۸۲‌سالگی سر الکس فرگوسن، منچستریونایتد باز هم باخت؛ این‌بار پس از ۳۰‌سال به ناتینگهام. اریک تن‌هاخ، مربی عجیبی است؛ با ستاره‌ها مشکل دارد، کیفیت بازیکنان را کاهش می‌دهد اما هر بار که به‌نظر می‌رسد موج حملات او را با خود ببرد، در یک مسابقه سخت نتیجه می‌گیرد و فشار را کم می‌کند و چند روز بعد دوباره می‌بازد. سرمربی هلندی در حال تبدیل‌کردن من‌یونایتد به تیمی متوسط به پایین است. او توانست ناتینگهام فارست را پس از ۳۰سال مقابل منچستر پیروز کند. او فصل قبل هم می‌باخت اما کمتر از امسال. تعداد شکست‌های منچستریونایتد در این فصل تا هفته بیستم با تعداد شکست‌های این تیم در کل فصل قبلی در عدد۹ برابر شد.

تیم تن‌هاخ چهارمین منچستریونایتد ضعیف تاریخ است. این تیم در سال‌۲۰۲۳ در رقابت‌های مختلف ۲۱‌بار شکست خورده. شیاطین سرخ تنها در سال‌های ۱۹۳۰(۲۸‌شکست)، ۱۹۷۲ (۲۵‌شکست) و ۱۹۲۱ (۲۴‌شکست)، آمار بدتری به‌جای گذاشته بودند. دست‌کم در نیم‌قرن اخیر سابقه نداشته که یونایتد طی یک سال تقویمی، بیش از ۲۰بار شکست بخورد.

منچستر تا اینجا با ۲۱‌گل زده، هجدهمین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد. تنها ۶‌گل این تیم در نیمه‌های اول به ثمر رسیده که از این حیث، آنها صاحب ضعیف‌ترین خط حمله لیگ بوده‌اند.

منچستریونایتد از سال۱۹۳۳ برای اولین‌بار ۵‌بازی را در دسامبر واگذار کرد.

ناتینگهام فارست پیش از این ۱۱‌بازی متوالی در خانه خود را مقابل منچستریونایتد باخته بود.

کد خبر 820632
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha