ساخت فیلم بالیوودی «دانکی Dunki» جدیدترین اثر سینمای هندوستان محصول سال ۲۰۲۳ با بازدید جهانی مواجه شد که فروش فیلم را به بیست میلیون دلار رساند. این سکانس معروف را ببینید.

به گزارش همشهری آنلاین،فیلم بالیوودی «دانکی Dunki» جدیدترین اثر سینمای هندوستان محصول سال ۲۰۲۳ است که با بازی شاهرخ خان و کارگردانی «راجکومار هیرانی» کارگردان شهیر سینمای هند همانند سایر فیلم‌هایش با استقبال زیادی مواجه شده است.این فیلم در مدت زمان بسیار کوتاه از آغاز فروش، یعنی از ۲۱ دسامبر تاکنون، از فروش بیست میلیون دلاری عبور کرده و در جدول پرفروش‌های جهان و در «جایگاه سوم» قرار گرفته است.

داستان فیلم درباره‌ی مهاجرت غیرقانونی گروهی از هندوستان به لندن است که ایران نیز در مسیر عبور آنان واقع شده است.
شکل روایت از ایران در این فیلم که حتی رنگ پرچمش را هم نمی‌دانند و اشتباه می‌زنند! بسیار توهین‌آمیز و غیرواقعی است. گذشته از صحنه کشتار کولبران که متاسفانه محصول صدور فیلم‌سازان جشنواره‌ای ایرانی‌ست! مرزبانان ایران وحشی و متجاوز معرفی می‌شوند!که هم رشوه دریافت کرده و هم مهاجران را به رگبار بسته و تجاوز می‌کنند!

این نوع نمایش خشن و دروغین از مرزبانان ایرانی که ناشی از سیاست خصمانه‌ی دولت ضد اسلامی و در جهت سیاست‌های ضد ایرانی غرب و صهیونیست‌ها در قبال ایران است واقعا دردناک است! فیلم دانکی قطعا مخاطبان بیشتری خواهد یافت که ذهنیتشان از ایران و ایرانی براساس چنین تصویر سیاه و زشتی شکل خواهد گرفت که نه در شأن ایران است و نه نیروهای خدوم و جان بر کف این مرز و بوم.

کد خبر 820437

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • م IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    2 1
    زیاد جدی نگیرید فیلم هندیه. بعضی از هندی‌ها بعد از چند قرن استعمار انگل یس هنوز پرچم انگلیس بالا می‌برند از اینا چه انتظاری دارید بعدشم اصلا معلوم نبود تو این فیلم چی به چیه کی به کیه اگر هم ضد ایرانیه حتما دست صهیون در کاره
  • A IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    2 0
    این ها به چه حقی توی فیلم های مسخره و ضایع شون ایران رو این جوری به بقیه معرفی می کنند😡😡😡
  • M IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 0
    چند سال پیش دوتا از بچه های اطراف ما میخواستن برن دبی ولی دبی براشون ویزا نمی‌داد برای کار. مجبور شدن برای ویزای کار برن اول پاکستان پاسپورت پاکستان بگیرن که بتونن برن از طریق ویزای پاکستان برن دبی.. اونا میخواستن از مرز ایران قاچاقی رد بشن برن پاکستان ولی ...