شب گذشته و پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان، علی خطیر طرح ۲ شکایت از پرسپولیس در کمیته انضباطی را تایید کرد.

لیگ برتر فوتبال| بازی استقلال و پیکان

به گزارش همشهری آنلاین، این درحالیست که طی روزهای گذشته شایعات هدفدار زیادی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال علیرغم طرح شکایت پرسپولیس از آبی‌ها، سیاست سکوت را درپیش گرفته، مطرح شد.

با اینحال براساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال پس از بازی دربی ۲ شکایت خود را برای بررسی در کمیته انضباطی، مطرح کرده است.

یک مورد شکایت استقلال، رفتارهای برخی بازیکنان و اعضای پرسپولیس مانند گولسیانی، بیرانوند، کنعانی‌زادگان، نعمتی و زاهدی در دربی است.

مورد بعدی شکایت استقلال، عبور پرسپولیس از سقف بودجه و استفاده ازبازیکن غیرمجاز است. به همین خاطر آبی‌ها درخواست ۳ بر صفر شدن بازی را دارند.

اکنون باشگاه استقلال منتظر تعیین وقت این کمیته است و باید دید در نهایت چه تصمیم گرفته می‌شود.

کد خبر 820434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • یحیی احمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    1 0
    خودتان که کلا سقف را زیرورو کردید... در حالی که مجوز حرفه ای نداشتید با پیامک خودتان را معادل تیم های دارای مجوز جا زده و 25 میلیلرد هم سقف را بالا زده اید.... دست پیش گرفته اید تا پس نیفتید... خخخخ
  • کیان IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    1 0
    این بازی رسانه ای را تمام باشگاه ها باید کنار بزارند رسم بدی شده آخه عبور از سقف و استفاده از بازیکن غیر مجاز یعنی چه و سپولیس بعد دربی یک چنین ادعای بی اساسی را انجام داد و حال استقلال آخه بس کنید اینقدر با. وح و روان هوادار بازی نکنید واقعا برای مدیران استقلال و پرسپولیس متاسفم که کاری کرده که من هوادار استقلال روبروی هوادار پرسپولیس قرار بگیرم و بلعکس دست بردارید دیگر ما خسته شدیم از این بازی های رسانه ای خودتان هم میدانید طرح این مسائل بیهوده است
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    1 0
    خخخخخخخخخ، خدا، فعلا جعلایی که کردیو ماست مالیش کن، خداروشکر همه ایمیل زدن به فیفا کم کم به حسابت رسیدگی میکنن
  • سعید IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 0
    اینو نگاه تخلفاتی که خودش کرده رو به دیگران نسبت میده یا مبندازه گردن به نوعی دست پیشو میگیره که پس نیفته خجالت بکش دیگه ابروی باشگاه استقلال رو بردی اون از تخلفات مالیاتی و سقف قرارداد و دو سند جعلی توقع دارید پاداش این تخلفات استقلال یه سه هیچ دیگه به نفعتون کنن . کلا تخلف رو شما معنا دادبن اونوقت شکایت میکنید سه هیچ کنن به نفع استقلال چه چیزایی که تو مغز خطیر و جواد نکونام و باندشون نمیگزره نادونهای متخلف شما باید بازیاتون سه هیچ بشه به نفع رقباتون البته واقعا اگه قانون رو اجرا کنن که اونهم شما باند دارید ردش میکنید بره ماست مالی میشه مثل قبلا.
  • حسن IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    مثل اینکه ملاقات جوادی با تاج خیلی پر بار بوده .راستی آقای خطیر پرونده جعل استقلال بکجا رسید