مداتفع سابق آبی ها گفت: شرایطی که برای استقلال پیش آمده و امتیازات کسر شده را به سپاهان و پرسپولیس بازگرداندند، کارشکنی صورت گرفت، چوب لای چرخ استقلال گذاشتند

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین محمد نوری درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: جایگاه پیکان با این بازی خوبی که برابر استقلال انجام داد، اینجای جدول نیست. پیکان نترس بازی کرد و می‌تواند در نیم فصل دوم با رضا عنایتی متحول شود و به رتبه‌های بالای جدول صعود کند. عنایتی مثل برخی مربیان لیگ برتری نیست که جلوی دروازه خودشان اتوبوسی دفاع کند. استقلال در نیمه اول شرایط خوبی را نداشت، اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که جواد نکونام انجام داد، ۲ گل را به ثمر رساند.

وی افزود: در نیمه دوم بازی جذابی از سوی دو تیم را شاهد بودیم. استقلال فرصت‌های زیادی به وجود آورد و داور یک پنالتی ۱۰۰ درصد را روی بابایی نگرفت. استقلال می‌توانست در این بازی بیشتر از ۲ گل بزند، اما با بی‌دقتی و بدشانسی مهاجمان، به گل‌های بیشتری نرسید. گلی که استقلال خورد سهل‌انگاری مدافعان بود که تیم پیکان را دست کم گرفته بودند، اما با این حال استقلال همچنان یکی از بهترین خطوط دفاعی‌ لیگ را دارد و امیدوارم در نیم فصل دوم با بازگشت مرادمند و سلیمی و همچنین اضافه شدن سیلوا خط دفاعی قدرتمندتری را بسازند.

*باشگاه باید کمبودهای نیم فصل اول را از نظر ابزار و مهره جبران کند

کارشناس فوتبال در مورد برگرداندن امتیازات کسر شده سپاهان و پرسپولیس یادآور شد: استقلال به این ۳ امتیاز احتیاج داشت تا مجدداً به صدر جدول برسد. شرایطی که برای استقلال پیش آمده و امتیازات کسر شده را به سپاهان و پرسپولیس بازگرداندند، کارشکنی صورت گرفت، چوب لای چرخ استقلال گذاشتند و این امر باعث خراب شدن روحیه استقلالی‌ها بود.

پیشکسوت فوتبال درباره تعطیلی ۴۵ روزه لیگ برتر گفت: وقتی لیگ برتر تعطیل می‌شود، فرصت خوبی به ویژه برای باشگاه استقلال است که نفرات مورد نظر نکونام را جذب کنند. نکونام در نیم فصل اول با دست خالی کار بزرگی را انجام داد. از خط دفاع تا مهاجم باید ۵-۶ بازیکن خوب بگیرند تا دست کادرفنی در نیم فصل دوم پر شود. اگر استقلال می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید باشگاه کمبودها را از نظر ابزار و مهره جبران کند.

*قرارداد یامگا باید سریع‌تر تمدید شود

نوری در مورد تمدید قرارداد با یامگا خاطرنشان کرد: یامگا تأثیرگذارترین بازیکن استقلال است که سمت راست را بیمه کرده و در خط دفاع و حمله بسیار عالی ظاهر می‌شود. الان بهترین کاری که باشگاه می‌تواند انجام بدهد باید قرارداد یامگا را تمدید کند تا به تیم دیگری نرود و با تمدید قراردادش خیال همه هواداران برای ماندنش در استقلال راحت می‌شود.

کد خبر 820266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    2 0
    اینها با این قانون فقط می خواستند سپاهان را پیش بیندازند، چون یکی از بزرگترین صنایع ایران از این تیم پشتیبانی می‌کند. این تیم از سرخابی ها عقب افتاده و چند فصل است که قهرمان نشده ،اگر یکی از دو تیم سرخابی این خرج را کرده بود لیگ را بهم می‌زدند که تهران فلان کرد. حال آدم از این همه تفاوت بهم میخورد
  • المیرا ساناز رزا تاااااجی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    2 0
    پول شله زرد رو اگه استقلال داشت والله هرسال قهرمان میشد. 👌💙بقول دکتر خطیر به شیر دولت وصل شدن .
  • اسما یعقوبی تاجی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    1 0
    سپاهان اگه تیم بود ما چهار بار قهرمان آسیا نمی‌شدیم یبار یا فوقش دوبار اومده صدر جدول فکر کرده کیه شله زرد به اصطلاح شیرررررررر😂😂😂🙄😏کل جهان میدونه استقلال مدعی و نماینده ایران تو آسیاست بقیه تیمارو وللش