وزیر امور خارجه گفت: رژیم اسرائیل شهید موسوی را ترور کرد اما چیزی از اهداف جمهوری اسلامی برای تامین حداکثری امنیت در منطقه و ایران نخواهد کاست بلکه ما را در این مسیر مصمم‌تر خواهد کرد.

حسین امیر عبداللهیان - وزیر امور خارجه

به گزارش همشهری آنلاین حسین امیرعبداللهیان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سیدرضی موسوی در جمع خبرنگاران گفت: شهید موسوی یکی از بهترین‌ نیروهای انقلاب بود. من در همه سفرهایم به سوریه در سال‌های متمادی با این شهید ارتباط داشتم و می‌دیدم صادقانه، صمیمانه و مخلصانه برای تامین حداکثری امنیت ملی و امنیت منطقه در مبارزه با تروریسم تلاش می‌کرد.

وی افزود: تردید نکنید که مسیر و راه این شهید ادامه پیدا خواهد کرد. رژیم غاصب این شهید را ترور کرد اما چیزی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برای تامین حداکثری امنیت در منطقه و کشورمان نخواهد کاست بلکه ما را در این مسیر مصمم‌تر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه یادآور شد: البته رژیم صهیونیستی در بیش از ۸۰ روز گذشته دو شکست را متحمل شده است؛شکست اول روز هفتم اکتبر بود در این روز اسرائیل در بعد سیاسی و امنیتی به تمام معنا فروریخت و در ۸۰ روز گذشته نیز با مقاومت غزه در ابعاد نظامی فروریخت.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: اقدامی که اسرائیل درباره سیدرضی انجام داد از عصبانیتی بود که در شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی متوجه آنها شده که این موضوع در دنیا ثبت شده است و همه استراتژیست‌های نظامی بر آن تاکید دارند.

کد خبر 819984
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • بهروزالدوله IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    11 1
    شکست، روایت نمیخواد، مردم میبینند
    • هادی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      4 0
      مردم کدوم مردم!
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    44 5
    ۱۴:۰۹۰۹ دی ۱۴۰۲/ 1- ورود مسیر اول تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون به سوریه و عراق از طریق ترکیه 2 - ورود مسیر دوم تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون به سوریه و عراق از طریق اردن 3 - ورود مسیر سوم تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون به سوریه از طریق جولان اشغالی سوریه توسط رژیم صهیونیستی
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    47 6
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    39 6
    اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    47 4
    ترور شهید موسوی 100 درصد فقط با مشارکت آمریکا انجام شد
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    46 5
    در پاسخ به حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، چرا؟
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    47 5
    از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در قلیم کردستان عراق بوده است.
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    47 5
    از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در منطقه بوده است.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    33 3
    از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سوریه بوده است.
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    31 4
    سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    37 4
    تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    41 4
    مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند. دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن و بریتانیا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    39 4
    دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن و بریتانیا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    42 4
    دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    36 3
    از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    36 3
    از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    30 3
    از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    46 3
    بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) بود که سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نایب رئیس حشد شعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسیدند. غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟ کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟ کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند. چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟ کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند. که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    35 2
    در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند. آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    34 2
    واین در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای عربی جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. ترکیه ازسال 2011 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است. ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است. ترکیه ازسال 2011 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است. ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است. ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است. ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است. ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است. ازسال 2011 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    35 2
    ترکیه جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش بگذارد. حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در ایران به ترکیه جنایتکار ربطی ندارد و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ در سوریه و عراق بوده است. ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون تروریست ها وارد سوریه و عراق و منطقه می کند. حضور نظامی ترکیه جنایتکار در شمال سوریه و هم شمال عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران همان نتیجه حمایت ترکیه جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    35 2
    شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال و با کمک مالی عربستان و متحدانش و مزدورانشان و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند. اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 3
    وااای خدارحم کنه اگه شکست اسرائیل اینه وای به وقتی که پیروز شه
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    38 2
    دوستان جمهوری آذربایجان باکو حامی داعش هستند. دوستان جمهوری آذر بایجان باکو حامی گروه های تروریستی هستند.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    47 2
    نیروهای جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار به همراه ارتش ترکیه جنایتکار در منطقه قره باغ با انواع سلاح های مختلف ساخت برخی کشورهای اروپایی، اسرائیلی و ترکیه ای هزاران سربازان ارمنستان قتل عام می کردند. سوال اینجاست که پس چرا جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت و قاتل محسوب نمی شود مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو، حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران را قاتل معرفی می کند چرا؟
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    41 2
    حرف شعار انقلاب اسلامی در سال 1357 آمریکا دشمن و شیطان بوده است سوال اینجاست که پس چرا دولت حسن روحانی به همراه ظریف، عراقچی وغیره در این مدت 8 سال با دشمن و شیطان و مزدورانشان مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کردند. دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1357 تاکنون در رسانه های و غیره ضد علیه دشمن شعار سر میدهند ولی اما متأسفانه خودشان همه جانبه با دشمن همکاری می کردند و هنوز هم همکاری می کنند چرا؟
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    50 2
    دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی از سال 1357 تاکنون در آمریکا و کشورهای اروپایی زندگی می کنند و هنوز هم در آمریکا و کشورهای اروپایی هستند.
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    28 2
    مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو هر روز به حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند ولی اما متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند. وزیر امور خارجه کشورمان هم همه جانبه با سران بی ادب جمهوری آذربایجان باکو در روسیه و غیره همکاری می کند چرا؟
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    44 4
    ملت ایران از سال 1357 تاکنون به خاطر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان بیش از 400 هزار شهید داده است.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    46 3
    هنوز هم متأسفانه برخی از ایرانی ها نمی دانند که آمریکا، انگلیس و مزدورانشان از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    42 3
    ائتلاف آمریکایی از سال 1393 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    47 2
    چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    45 2
    سوال اینجاست که پس چرا وزارت خزانه‌داری آمریکا جنایتکار از سال 2001 القاعده مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را تحریم نمی کند.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    55 2
    سوال اینجاست که پس چرا وزارت خزانه‌داری آمریکا جنایتکار از سال 2011 داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را تحریم نمی کند.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    39 2
    دیوان کیفری بین‌المللی جنایتکاران جنگی صهیونیست را محاکمه کند
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    49 3
    آمار شهدای غزه به ۲۱ هزار و ۶۷۲ نفر رسید سوال اینجاست پس مدعیان حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند.
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    44 1
    اعتراف رسانه اسرائیلی: آمریکا نبود، اسرائیل با سنگ و چوب می‌جنگید
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    37 1
    ترور شهید رضی نتیجه عجر و ناتوانی اسرائیل بود
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    46 1
    دستگیری 169 تروریست وابسته به داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل در ترکیه/ ترکیه متأسفانه از سال 2011 تاکنون مقر اصلی داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل بوده است چرا؟
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    39 2
    شهادت سردار موسوی پیامد‌های سنگینی برای رژیم جنایتکار صهیونیستی خواهد داشت که این جنایت پیامد سنگینی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت.
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    35 2
    ایران نقش بزرگی در حمایت از بغداد در مقابله با داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش داشته است
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    34 3
    خواهان خروج نیروهای آمریکایی از عراق و سوریه و منطقه هستیم
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    41 3
    سفر حسین امیرعبداللهیان به قطر و عمان به خاطر چه بود؟ حمایت و استقبال از جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و کشورهای عربی!
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    42 2
    داعش چگونه به کمک اسرائیل آمد؟ گروهک تروریستی داعش پیش از عملیات طوفان الاقصی، در یک سکون طولانی مدت بود، اما پس از طوفان الاقصی و موج جهانی حمایت از فلسطین، این گروه نیز سر از خاکستر برداشت.
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    42 1
    همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد. متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟ جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟ در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند. مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    39 1
    انتقام خون بیگناهان باید از رژیم صهیونیستی گرفته شود
  • US ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    5 21
    این آقای وزیر امور خارجه مثل کبک سرش برده زیر برف و نمی داند چه خبر است
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    38 1
    آنچه اسرائیل به همراه آمریکا در غزه انجام می‌دهد وحشی‌گری قرن است
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    21 0
    ایران تاکنون چرا واکنش نشون نمیده؟
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    32 0
    نتانیاهو: همیشه و همه جا علیه ایران اقدام می‌کنیم
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    35 1
    ترور سردار شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی 100 درصد فقط به خاطر ناتواهی، کوتاهی و سکوت سوریه و ایران بوده است.