روزنامه صهیونیستی هاآرتص اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب اراضی اشغالی گرفتار یک دام راهبردی شده است.

سربازان اسرائیلی

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه این گزارش آمده است: در جبهه شمالی شاهد جنگ با نیروهای مقاومت لبنان هستیم و بیش از ۱۰۰ هزار نفر از خانه‌های خود در این منطقه خارج شده اند. تل آویو چگونه می‌خواهد آن‌ها را به منطقه بازگرداند؟

ناصر اللحام تحلیلگر امور فلسطین در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: کابینه رژیم صهیونیستی یک کابینه عادی نیست بلکه یک باند مافیایی است که کنترل امور اسرائیل را به دست گرفته است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از نتایج نظرسنجی‌ها یا برگزاری تظاهرات علیه خود تاثیر نمی‌گیرد.

وی در ادامه افزود: در چنین شرایطی نظامیان صهیونیست شاهد وجود تناقضات و لفاظی ها میان سیاسیون و احزاب مختلف هستند و از خود می‌پرسند چه اتفاقی رخ داده و چه دلیلی باعث شده که او اکنون در غزه در حال جنگ باشد؟

منذر سلیمان یک تحلیلگر دیگر در این خصوص تاکید کرد: این نیروهای مقاومت هستند که سناریوی روز بعد را مشخص می‌کنند. اشغالگران صهیونیست هنوز نتوانسته اند به اهداف خود دست پیدا کنند. هنوز در منطقه‌هایی که اشغالگران مدعی به دست گرفتن کنترل آن‌ها هستند درگیری وجود دارد.

وی در ادامه افزود: نیروهای فلسطینی به صورت غیرقابل باوری در حال مقاومت هستند.

پیش از این ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که اهداف جنگ غزه محقق نخواهد شد.وی خواستار توقف جنگ در ازای بازگرداندن اسرای این رژیم شد.

اولمرت گفت: اسرائیل در حال از دست دادن حمایت‌های بین المللی و در راس آنها آمریکاست که به فشار خود بر نتانیاهو برای توقف جنگ خواهند افزود.

وی افزود: ما به مرحله سرنوشت سازی رسیده ایم یا توقف جنگ با اسیران زنده یا توقف جنگ به سبب فشارهای وارده علیه ما با اسیران مُرده.

کد خبر 819954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha