از هافبک پیشین استقلال در زمین مسابقه چیزی دیده نمی‌شود و به همین دلیل است که همیشه در اواسط نیمه دوم باید منتظر تعویض و بیرون رفتن او باشیم.

تراکتور

به گزارش همشهری آنلاین از اطراف باشگاه تراکتور خبر می‌رسد کادرفنی تصمیم نهایی خودش را در مورد امیرحسین حسین‌زاده گرفته و این بازیکن به احتمال فراوان در پنجره زمستانی به طور قرضی جدا خواهد شد. حسین‌زاده ابتدای فصل با پرداخت هزینه‌ای هنگفت برای رضایتنامه‌اش، از شارلروا بلژیک جذب شد و آن اوایل در دو بازی متوالی برابر آلومینوم و شمس‌آذر یک گل زد و یک پاس گل داد، اما بعدتر افول کرد. خیلی وقت است از هافبک پیشین استقلال در زمین مسابقه چیزی دیده نمی‌شود و به همین دلیل است که همیشه در اواسط نیمه دوم باید منتظر تعویض و بیرون رفتن او باشیم.

مازاد شدن حسین‌زاده در حالی است که این بازیکن در روزهای آغازین حضورش در تراکتور به شکلی عجیب فاز بزرگتر تیم را برداشته و در جملاتی باورنکردنی به همبازیانش نهیب زده بود که باید قدر بازی در تراکتور را بدانند! او گفته بود: «برای خیلی از بازیکنان تراکتور انگار نتیجه مهم نیست و فقط بازی می‌کنند و می‌روند. آدم دلش می‌سوزد که برخی در زمین برای‌شان برد و باخت مهم نیست و آخرش هم خوشحال و خندان می‌روند.»

این اظهارات حتی با واکنش مدیران تراکتور هم همراه شد، اما حالا گوینده آنها مخصوصا با حاشیه‌هایی که این اواخر پیدا کرده، به یک عنصر بی‌اثر در تیم تبدیل شده است. قدیمی‌ها راست گفته‌اند که تب تند، زود عرق می‌کند!

کد خبر 819908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • م ف IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    حسین زاده هم همانند باشگاه استقلال که باد قهرمانی اسیا در سالهای دور و چهارجانبه اتیوپی هنوز در سر میپروراند ولی خبری از قهرمانیش در لیگ داخلی نیست