سرمربی سابق ملوان در پاسخ به این سوال که آیا ملوان می‌تواند در پایان فصل رتبه خوبی به دست آورد، گفت: هم اکنون ملوان در جایگاه ششم جدول است و حفظ این جایگاه تا پایان فصل خیلی سخت است

لیگ برتر فوتبال| تساوی ملوان و تراکتور، به کام مدعیان لیگ

به گزارش همشهری آنلاین محمد احمدزاده درباره موفقیت این فصل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار داشت: مدیریت باشگاه و کادرفنی ملوان خیلی هماهنگ و نزدیک به هم هستند و در کنار هم یک کار بزرگ را انجام می‌دهند. از نظر مالی هم آرش فهمیده، مدیرعامل باشگاه به تنهایی تیم را مورد حمایت قرار داده و مشکل مالی در تیم وجود ندارد. فهمیده یک انزلی‌چی اصیل و دلسوز است که خیلی عاشق این تیم است. ضمن اینکه هواداران را نیز نباید نادیده بگیریم، طرفداران انزلی‌چی همیشه تأثیرات خودشان را روی ملوان گذاشته‌اند و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه اوضاع و احوال تیم ملوان بندرانزلی نسبت به سال‌های گذشته تغییرات خوبی داشته است. البته باید از اشکان پورشید، مازیار زارع و پژمان نوری هم نام برده شود و نباید این افراد را فراموش کرد که زحمت کشیدند تا تیم ملوان مجدداً به لیگ برتر بازگردد.

*تارتار در تفکرات تاکتیکی خودش نسبت به سال‌های قبل تغییراتی اعمال کرده

کارشناس فوتبال در مورد کیفیت کار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این فصل عنوان کرد: مهدی تارتار در تفکرات تاکتیکی خودش نسبت به سال‌های قبل تغییراتی را اعمال کرده است. تارتار قبل از حضور در ملوان، سرمربی تیمی پرتماشاچی نبوده و سرمربیگری در ملوان تجربه جدیدی برای او بود و تا الان هم موفق نشان داده است. او ارتباط مناسب و خوبی با بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران دارد. به نظرم این موارد عواملی بوده که تیمش از لحاظ کیفی و نتیجه‌گیری شرایط را بسیار عالی پیش برده است که رضایت عمومی را به وجود آورده است.

پیشکسوت فوتبال ملوان درباره بهترین افتخارات این تیم در فوتبال ایران، یادآور شد: چندین بار در جام حذفی قهرمان شده‌ایم، اما در لیگ برتر نسبت به بودجه‌ای که داریم تا الان قهرمان نشدیم. سال ۱۳۸۶ تا رده دوم جدول لیگ برتر پیش رفتیم و در سال ۱۳۹۱ نیم فصل اول رده سومی را به دست آوردیم. اما بهترین رتبه‌ای که ملوان انتهای فصل به دست آورد سال ۱۳۹۳ با اسکوچیچ بود که هفتم شد.

*غیر از ملوان هیچ تیم دیگری برای ما مهم نیست

احمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا ملوان می‌تواند در پایان فصل رتبه خوبی به دست آورد، گفت: هم اکنون ملوان در جایگاه ششم جدول است و حفظ این جایگاه تا پایان فصل خیلی سخت است. پول برای ادامه راه خیلی مهم و اصل است و اگر مشکل مالی نباشد، می‌توان امیدوار بود که رتبه بهتری نسبت به سال‌های قبل به دست بیاوریم. من خیلی به مدیریت باشگاه خوش‌بین هستم که فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی تمام تلاش خودش را انجام خواهد داد تا تیم مشکل مالی نداشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای ما انزلی‌چی‌ها فقط ملوان مهم است، خاطرنشان کرد: به غیر از ملوان تیم دیگری در فوتبال برای ما مهم نیست. تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تمام دوران آنقدر در حق ملوان اجحاف کردند که ما هیچ نگاه مثبتی به این دو تیم نداریم.

کد خبر 819899

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    6 2
    احسنت به آقای‌احمدزاده ،بدای مااراکیها هم فقط ایرالکو مهمه ومن که سالها هوداراستقلال بودم دیگه هیچ رغبتی به اون تیم ندارم
  • سیاوش IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    4 1
    درود بر احمد زاده نه قرمز نه آبی فقط ملوان
  • حسین IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    3 0
    سلام آقای احمدزاده،همکارگرامی،خیلی مردی،دمت گرم🌹🌹🌹
  • حنیف IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 3
    راننده کامیون چی میفهمه فوتبال؟؟ پرایدوانت هم برات زیادیه ، استقلال به هم ظلم کرده درسته ، ولی درموردپرسپولیس مودب وبا احترام صحبت کن