باشگاه لیگ برتری مذاکراتی را برای جذب بازیکن تیم پرسپولیس انجام داده است.

تساوی بازی تیم پرسپولیس با تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش همشهری آنلاین روز گذشته خبری داشتیم مبنی‌بر اینکه احتمال دارد محمد عمری در نیم‌فصل برای پشت‌سر گذاشتن دوران خدمت مقدس سربازی راهی ملوان شود. این خبر جدا از اینکه تعجب هواداران پرسپولیس را به همراه داشت، با غافلگیری مربیان پرسپولیس هم همراه شد. در همین راستا آنها عمری را فراخوانده و ماجرا را از او جویا شدند. این بازیکن هم اعتراف کرد که ملوانی‌ها دست‌بردارش نیستند و شدیدا دنبال این هستند که در نیم‌فصل او را به خدمت بگیرند. عمری حتی به مربیان تیمش گفته که اگر آقا یحیی اجازه دهد نیم‌فصل برای خدمت سربازی‌اش راهی ملوان می‌شود، اما سرمربی پرسپولیس و دستیارانش شدیدا مخالف این انتقال هستند. در این مورد حتی شنیده‌ایم که ملوان دستمزد قابل توجهی هم به عمری بابت این انتقال پیشنهاد داده‌اند.

کد خبر 819597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • محمود . ن IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    وظیفه سرباز خدمت است و کمک هزینه هر سرباز طبق قانون مشخص شده چگونه می توانند به سرباز مازاد بر حقوق مقرره را پرداخت کنند چرا ملوان سکوت کرده
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    نه خیر.آقای درویش خواهشاً نیم فصل رو دیگه مث اول فصل نکن و مفتی مفتی بازیکنات رو نده بره.کدوم تیم ازین حاتم بخشی ها کرده که شما میکنید.تو رو خدا دست ازین فردین یازیهاتون بردارید و....‌‌فقط بازیکن در مقابل بازیکن.اونم بازیکنی در حد بازیکنی که میدید نه پایین تر. ملوان خوش به حالش شده مفت خوری کنه.