موردتوجه‌ترین بازیکن جام‌جهانی نوجوانان، فاصله زیادی با پیوستن به تیم گواردیولا ندارد.

کلودیو اچه‌وری

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیگر همه از علاقه گواردیولا به ستاره‌های آرژانتینی خبر دارند. پپ در بارسا، سرمربی لئو مسی و گابریل میلیتائو بود و در سیتی، خولیان آلوارز را از لیگ آرژانتین جذب کرد. حالا این مربی به امضای قرارداد با بازیکنی نزدیک شده که او را در آرژانتین به‌عنوان لئو مسی بعدی می‌شناسند و موردتوجه‌ترین بازیکن جام‌جهانی نوجوانان، فاصله زیادی با پیوستن به تیم گواردیولا ندارد.

هت‌تریکی برای جاودانگی

کاپیتان ۱۷ ساله تیم ملی نوجوانان آرژانتین، ۵ گل در جام‌جهانی نوجوانان زد و این هت‌تریک روبه‌روی برزیل بود که موجب شد این بازیکن در کل دنیا مورد توجه قرار بگیرد. کلودیو اچه‌وری پس از این هت‌تریک، همه استعدادیاب‌ها را به‌خودش علاقه‌مند کرد. این بازیکن متولد سال ۲۰۰۶ البته از سوی دنبال‌کنندگان لیگ آرژانتین شناخته می‌شد، چرا که برای یکی از مشهورترین تیم‌های این لیگ یعنی ریورپلاته به میدان می‌رفت. با وجود این، آنچه موجب شهرت بیشتر او شد درخشش در جام‌جهانی نوجوانان بود. کلودیو و تیمش در نهایت در جایگاه چهارم این تورنمنت ایستادند اما این جام، رسما دوران تازه‌ای را برای این ستاره جوان شروع کرد.

۲۰ میلیون یورو؛ نقد!

اچه‌وری پس از جام‌جهانی، مشتریان زیادی داشت. یکی از این مشتری‌ها، بارسلونا بود. ظاهرا خود این بازیکن نیز در کودکی به‌خاطر لئو مسی، طرفدار بارسا بوده است. با این حال بارسلونایی‌ها قصد داشتند رقم لازم برای خرید این بازیکن را در چند قسط بپردازند و این موضوع موردعلاقه ریورپلاته بود. براساس بندی که در قرارداد این ستاره وجود دارد، هر تیمی با ۲۰ میلیون یورو می‌تواند او را جذب کند. اچه‌وری رسما اعلام کرده که قرارداد فعلی‌اش را با ریورپلاته تمدید نمی‌کند و برنامه‌ای برای امضای قرارداد جدید با این تیم ندارد. او می‌خواهد خیلی زود تیم بعدی‌اش را در دنیای فوتبال معرفی کند.

کلودیو در آرژانتین می‌ماند؟

سیتی فعلا از هر باشگاه دیگری به این بازیکن نزدیک‌تر است. رابطه خوب این باشگاه با ریورپلاته نیز همه‌چیز را ساده‌تر می‌کند. به‌احتمال زیاد سیتی در همین زمستان با کلودیو قرارداد می‌بندد اما او را برای یک سال به ریورپلاته قرض می‌دهد. این اتفاق برای خولیان آلوارز نیز رخ داده بود و او پیش از ملحق شدن به تیم گواردیولا، یک سال به‌صورت قرضی در ریورپلاته بازی کرد. سیتی در این سال‌ها چندبار به جذب مسی نزدیک شد اما هرگز این بازیکن را به خدمت نگرفت. آیا آنها در پروسه جذب مسی جدید، موفق خواهند بود؟

کد خبر 818966
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha