الهام چرخنده با حضور در برنامه به افق فلسطین از مواجهه تند با هنرمندان و شیوه برخورد با جامعه هنری انتقاد کرد.

الهام چرخنده

به گزارش همشهری آنلاین، الهام چرخنده در بخش هایی از صحبت هایش در این برنامه گفت: «ما سازمان ها و نهادهای فرهنگی و هنری داریم با اسامی طولانی که سالانه بودجه‌های میلیاردی دریافت می‌کنند برای تقدیر و تشکر و جذب حداکثری هنرمندان که حضرت آقا فرمایش می‌کنند. چرا با مهربانی با هنرمندان برخورد نمی ‌شود؟ ادبیات گفتگو با هنرمندان با همه صنف ها فرق می‌کند. در ابتدای جنگ و مظلومیت فلسطین حضرت آقا به دو صنف اشاره می‌کنند. هنرمندان و ورزشکاران. ایشان در حقیقت به ما الگوی رفتاری و توجه به هنرمندان را نشان می‌دهند. قبل برنامه از من پرسیدند به شما چه عنوانی بدهیم. بنویسیم بازیگر؟ باعث افتخارم هم هست. فعال فرهنگی؟ من بزرگ ترین افتخارم خادم العباسی است.

من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت و ...وقتی حضرت آقا مرا کنار دیگر هنرمندان دعوت کردند و کنار قرآن برای من تقریظ نوشتند و به من هدیه دادند من لر بختیاری با قطره قطره خونم به خاطر محبت پدرانه ایشان پای انقلاب می ایستم. وقتی حضرت آقا می فرمایند اغلب هنرمندان ما خوبند. حجت تمام است. چرا باید به من لقب هنرمند ارزشی بدهند؟ من هیچی نیستم. همین باعث می شود به من بگویند هنرمند حکومتی. حرف های من وایرال خور است. مهم نیست. من نه در فضای مجازی هستم نه فرصتش را دارم. همه این مسائل می‌شود اندوخته من برای حضرت زهرا(س).

تنها جایی که خط کشی و مرزبندی و گروه وجود ندارد در کنار اهل بیت است. هنرمند را دعوت کنید. دلجویی کنید. این کارها را نکردیم.»

کد خبر 818640
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • Borzoo NO ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    34 3
    تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آ دمی
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    20 4
    فلسطین واقعی مردم مظلوم و فقیر سیستان و بلوچستانن. مردم ما مظلئوم تر از فلسطینن. شما به کشور خودت بچشب . فلسطین هم بهتره با اسرائیل کنار بیاد.
    • US ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      11 2
      به جرات کمترین کسی توانسته چنین واضع سخن بگوید بیست سال پیش که پیج رادیو باز بود خبرنگار ایرانی از زن فلسطینی سوال کرد اوضاع چطور است زن فلسطینی پاسخ داده بود سه فرزند دارد ولی توانسته دو فرزند را دانشگاه بفرستند چون آنقدر درآمدنداشت که هرسه فرزند خودرا دانشگاه بفرستند و این در شرایطی بود که بسیاری از مردم به لحاظ مالی نمی توانستند یک فرزند خودرا دانشگاه بفرستند چه رسد به دو فرزند بعد خبرنگار داشت آه می کشید که چه به سر مردم فلسطین آمده که نمی تواند همه بچه های خودرا دانشگاه بفرستتد
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    18 5
    مگه هنرمند حکومتی نیستی البته که هستی
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    17 6
    حالا ایشان وسط این معرکه ها میخواد برای خودش شهرت کسب کنه. وگرنه ما که هنری از ایشان ندیدیم که خودش را بین هنرمندان جا میزنه.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    4 1
    ما همه خودمون رو به اهل بیت سنجاق کردیم و آبرویی از خودمون جلویه خدا نداریم مگر اونایی که خودشون رو زدن به خواب روز قیامت نزدیکه اونا هم از خواب بیدار میشن