آزمون این هفته فقط ۲۰ دقیقه برای جالوروسی بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت اما نه در حد حماسه‌سرایی برخی سایت‌های ورزشی در مورد نقش سردار در پیروزی رم.

سردار آزمون

به گزارش همشهری‌آنلاین، در یکی از مسابقات مهم هفته هفدهم لیگ ایتالیا، رم با ۲گل موفق شد ناپولی را شکست بدهد. این بازی تا دقیقه۶۶ با تساوی بدون گل دنبال می‌شد که در این زمان یکی از بازیکنان ناپولی از زمین اخراج شد. بنابراین ژوزه مورینیو تصمیم گرفت فشار را بر حریف بیشتر کند. او ۳تعویض تهاجمی انجام داد و در این میان سردار آزمون را هم در دقیقه۷۱به زمین فرستاد. این تعویض‌های تهاجمی آهنگ کار را تغییر داد و باعث شد رم دقیقه۷۶با ضربه لورنزو پلگرینی به گل برسد. سردار آزمون روی این گل مختصر تأثیری داشت. او توپ را گرفت و برگشت که ضربه را بزند اما شوت آرام و زمینی‌اش به پای بازیکن حریف خورد، توپ برگشتی را دیگر بازیکن رم به سمت دروازه شلیک کرد که باز هم برگشت خورد و نهایتا توپ سوم را پلگرینی وارد دروازه کرد.

در حقیقت تأثیر آزمون روی گل رم این بود که ریباند ریباند شوت ضعیف او وارد دروازه حریف شد، اما مطابق معمول شاهد حماسه‌سرایی برخی سایت‌های ورزشی در مورد نقش آزمون در پیروزی رم بودیم. ناپولی در ادامه مسابقه یک اخراجی دیگر هم داد و نهایتا با مصدومیت یکی از بازیکنانش و به واسطه پایان تعداد تعویض‌ها، مسابقه را با ۸بازیکن به پایان رساند. آنها در لحظات پایانی گل دوم را هم از لوکاکو خوردند تا رم بعد از ۲ناکامی در سری‌آ، سر و سامانی به وضعیت خودش بدهد. طبیعتا از اینکه سردار چیزی حدود ۲۰دقیقه برای جالوروسی بازی کرده خوشحالیم اما انتظار داریم اخبار مهم‌تری در مورد او بشنویم. امیدواریم آزمون در باد تعریف و تمجیدهای کتره‌ای برخی سایت‌ها نخوابد و بیشتر تلاش کند. کافی است به این نکته توجه کنیم که در پایان مسابقه و براساس نمرات سایت‌های ارزشیابی، سردار یکی از ۳بازیکن اصلی و ذخیره رم بود که نمره زیر ۷دریافت کرد! او یک کارت زرد هم در این مسابقه گرفت.

کد خبر 818556
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حسن IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    12 3
    باشه تو خوب باش
  • امیر IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    9 8
    حسادت به هموطن خودتون؟، معلوم هم شد از فوتبال هیچی حالیتون نیست.
  • علی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    10 11
    سلام متاسفانه با کارهای الکی بازیکنان رو بزرگ می کنیم و اون وقت بازیکن با کلی ادعا و منم منم نمیشه بهشون گفت بالای چشمت ابرو هست
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    11 11
    این که تو جام جهانی قطر برای تیم ملی کشورمون و فقط وسط زمین پیاده روی می کرد.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    6 13
    سردار افتخار کشور است
    • حبیب الله هوشمند IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      1 1
      به نظر خیلی از کارشناسان فوتبال سردار بهترین مهاجم تاریخ ایران است .در ضمن تیم هایی همچون رم هم پول الکی خرج نمی کنند
  • ترکمن US ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    8 3
    الان خودت به هر دیوار بزنی فایده نداره سردار بهترین بازیکن حال حاضر ایران هست