فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مکتب شهیدان انقلاب اسلامی همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است که برای تداوم به عمار و ابوذر نیاز دارد.

سردار رادان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در مراسم یادواره شهدای انتظامی استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام (ره) برگزار شد، افزود: در مکتبی که شهدا در راه آن قدم گذاشتند، قدم برداشتن جایز بوده اما عقب نشینی از آن ظلم است.
وی اضافه کرد: فردای قیامت نباید شرمنده شهدا باشیم، امروز همه ما در قبال شهیدان وظیفه داریم تا در راه مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) مقابل ظلم‌ بایستیم.

سردار رادان ادامه داد: چرا نام شهیدان ما مثل مبارزان ملل دیگر فراموش نمی‌شود؟ چون این شهادت برگرفته از مکتب امامت و ولایت است و خیلی متفاوت تر از سایر اهداف رزمندگان در کشورهای دیگر می باشد.

این مسوول انتظامی تصریح کرد: قرآن بر سر نیزه کردن بدون فرهنگ امامت و ولایت، حقه بازی است، در همین نبرد غزه با رژین غاصب صهیونیستی نگاه کنید، رزمندگان هر ۲ گروه کشته می‌شوند، اما کشته‌های صهیونیست ها به درک واصل می‌شوند اما رزمندگان غزه شهید شده و جاودانه ماندند.

سردار رادان به ادعای صهیونیست ها در قوی بودن لایه‌های اطلاعاتی و نظامی اشاره کرد و گفت: کشوری که ادعا می‌کرد حتی یک کبوتر هم نمی‌تواند وارد آسمانش شود، در طوفان الاقصی نیروهای جبهه مقاومت ۴۰ کیلومتر تا درون کشور پیش رفتند و حتی گروگان هم گرفتند که این بی آبرویی برای نیروهای نظامی این رژیم تا ابد باقی خواهد ماند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: پیوند ایثار و جهاد از انقلاب تاکنون، نگاه و انتخاب مکتب ابا عبدالله بوده و در تمامی جبهه‌های حق علیه باطل این اثر جاودانگی شهید و طالب شهادت بودن کاملا آشکار است.

سردار رادان به درخشش قزوین در فرهنگ شهادت اشاره کرد و گفت: رزمندگان قزوین در صحنه های مختلف حماسه‌های متعدد آفریدند و حتی تا مدافع حرم حضرت زینب (س) نیز پیش رفتند.

وی خاطرنشان کرد: شهید بابایی نمونه اخلاص، سر به زیری، خضوع و خشوع بود، قزوین شهر شهیدان سردار و استوار بابایی‌ها است، شهر شهید حسین لشگری، رجایی، ابوترابی هست، شهر جانبازان و سه هزار شهید شناخته می شود.

کد خبر 818489

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha