وزیر امور خارجه انگلیس با طرح ادعاهایی، اتهام‌پراکنی‌هایش را علیه جمهوری اسلامی تکرار کرد.

دیوید کامرون

به گزارش همشهری آنلابن، دیوید کامرون، وزیر امورخارجه انگلیس در گفت‌وگو با روزنامه تلگراف به اتهام‌پراکنی علیه ایران پرداخت و مدعی شد که این کشور در انگلیس و غرب آسیا فعالیت‌های مخربی دارد.

وی در ادامه اظهارات ضد ایرانی خود گفت که انگلیس و متحدانش می‌بایست مجموعه‌ای قوی از اقدامات بازدارنده علیه ایران به کار گیرند.

دیوید کامرون همچنین با اشاره به اقدامات اخیر انصارالله یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های تجاری متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، گفت که انصارالله تنها یکی از چندین گروهی است که ایران از آنخا حمایت می‌کند که شامل حماس نیز می‌شود.

او که در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ نخست وزیر انگلیس بوده است به اظهارات ادعایی خود افزود: باید به ایران پیام کاملاً واضحی مبنی بر این ارسال شود که این (اقدامات) تشدید کننده تحمل نخواهد شد.

کامرون پیش از این، روز پنجشنبه و در جریان سفر به مصر با پیش‌فرض ادعایی خود درباره «حمایت ایران از حملات ارتش یمن» گفت: قطعا درباره خطرات تشویق ارتش یمن برای حمله به مسیر حیاتی کشتیرانی در دریای سرخ صراحتا هشدار خواهیم داد.

این اتهام‌زنی‌ها در حالی است که مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده‌اند که گروه‌های مقاومت در کشورهای منطقه کاملاً مستقل و بنا بر صلاحدید و تصمیم خود در ارتباط با امنیت کشورهای‌شان و یا حمایت از ملت مظلوم فلسطین عمل می‌کنند.

صنعاء هم اعلام کرده است که تنها کشتی‌هایی را هدف قرار می‌دهد که عازم سرزمین‌های اشغالی هستند و به هشدارها برای تغییر مسیر توجه نمی‌کنند. یمن اطمنیان داده آزادی دریانوردی را برای کشتی‌های دیگر در دریای سرخ حفظ خواهد کرد.

در همین راستا، خبرگزاری رویترز روز جمعه گزارش داد که دست کم ۲ کشتی حامل نفت و فراورده‌های نفتی، مسیر خود را از دریای سریخ تغییر داده‌اند.

طبق گزارش رویترز، نفتکش «Aigeorgis» که در اختیار شرکت «بریتیش پترولیوم» است و حامل گازوئیل بوده، حرکت خود را از هند آغاز کرده و راهی تگزاس آمریکاست اما مجبور به تغییر مسیر شده و حرکت خود را از دریای سرخ به سمت دماغه «امید نیک» در آفریقای جنوبی تغییر داده است.

همچنین نفتکش دیگری با نام «Sonangol Cabinda» هم که از تگزاس راهی هند بوده است، با ۱۸۰ درجه تغییر در مسیر خود در میانه دریای سرخ، به سمت کانال سوئز و دریای مدیترانه حرکت کرده است.

کد خبر 818220
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 67
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 59
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    92 26
    انگلیس جنایتکار همدست ارتش اسرائیل در کشتار مردم غزه است
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      11 5
      یواش یواش عدم عبور کشتی ها از دریای سرخ و افزایش بیمه و هزینه جابجایی بار و محموله های نفتی داره روی اروپا هم اثر میذاره و اگر سوخت گران بشه روی انرژی های دیگر و قیمت کالاهای داخلی شان هم اثر میذاره انگلستان که هیچ کم کم صدای همه سیاست مداران اروپایی در میاد ولی نوش جانشان باید بدانند حمایت از تروریست های کودک کش صهیونیست هزینه داره
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      28 1
      سفارت انگلستان آن خانه جاسوسی را ببندید تمام
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    67 15
    انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را در جنگ یمن تامین می کند چرا؟
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    66 16
    انگلیس جنایتکار حق حضور در غرب آسیا را ندارد.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    52 10
    از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    43 8
    از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    59 8
    از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    48 9
    نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. نمایند آمریکا جناینتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد. آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است. آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد. وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است.
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      2 47
      هر وقت از کپی کردن خسته شدی خودت دست بردار دیگه خیلی تکراری شده
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    49 11
    آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    56 16
    از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های لندن را به خلیج فارس جلوگیری کند. باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و مزدورانشان را به دنیا معرفی کنیم
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    51 10
    انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است. اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند. لندن در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. لندن هم مانند کاخ سفید همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند. آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند انگلیس در امور داخلی ایران دخالت می‌کند ما ملت ایران برجام نمیخوایم آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است پس مذاکره ایران با انگلیس جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است. انکلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    55 6
    از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است پس مذاکره ایران با انگلیس جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است. انکلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است. انگلیس جنایتکار همچنان تهدیدی برای منطقه و جهان است.
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    56 4
    اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    52 3
    سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات انگلیس است. سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    44 3
    انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است. آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    46 3
    اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    42 4
    و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    55 3
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    47 7
    نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در غزه چه غلطی می کنند؟
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    44 3
    نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
  • ابی ابی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    52 4
    MR please shutup لطفا استعمار گر پیر خفه شو
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    52 4
    مرگ بر انگلیس روباه پیر و کفتار صفت
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    46 4
    زن اسرائیلی خطاب به نظامی صهیونیست: تنها هنر شما کشتار است+فیلم
  • حمید IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    39 4
    این هم تبریک شب یلدا یشان بود کردیم هنوز نمی دانم با کی طرفه
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    51 4
    ایجاد تنش در روابط ایران و روسیه یک برنامه انگلیسی است
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    50 5
    انگلیس جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که هیچ گاه در جهان عامل صلح و ثبات و امنیت نبوده است.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    37 3
    انگلیس جنایتکار باید تاوان حمایت‌های خود از جنایات رژیم سعودی را بدهد.
  • افشین IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    49 4
    مرگ بر انگلیس
  • مجید IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    46 5
    قطعا درباره خطرات تشویق ارتش یمن برای حمله به مسیر حیاتی کشتیرانی در دریای سرخ صراحتا هشدار خواهیم داد (((( خفه شو روباه پیر )) ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست .............
  • مصطفی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    44 4
    سفارت انگلیس انگل را تعطیل کنید سفارت اراذل و اوباش جهانی چه سودی برای ما دارد مردم ایران از اینها بیزارند در هر کجای زمین پا گذاشتند به قتل و غارت آن سرزمین مشغول شدند قحطی ایران توسط انگلیس نیمی از جمعیت ما را از بین برد و الان هم با زبان درازی و پر رویی از حق و حقوق بشر زر میزنند جوانان امروز از این جنایات انگلیس بی خبرند
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    33 4
    سفیر انگلیس جنایتکار را از تهران اخراج کنید و حسن روحانی و محمد جواد ظریف هم رسما باید از مردم عذرخواهی کنند.
  • ali IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    53 3
    همینکه این به اصطلاح کله کنده های غرب دارند زجه میزنند که ایران داره در منطقه ما عملیات مخرب انجام میدهند .یعنی اینکه دیگه ایران برای خودش یک عددی شده که اروپاییها ازش شاکیند.مگر نه غربیها و اروپاییها اونقدر مرد نیستند و نبودند که کشوری در منطقشون عملیات مخرب انجام بده و اول بهش اولتیماتوم بدن.
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    51 2
    باب المندب باید گورستان انگلیس شود انگلیس جنایتکار باید تاوان حمایت‌های خود از جنایات رژیم سعودی را بدهد. انگلیس جنایتکار باید تاوان حمایت‌های خود از جنایات رژیم صهیونیستی را بدهد. انگلیس جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که هیچ گاه در جهان عامل صلح و ثبات و امنیت نبوده است.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    37 3
    بمب اتم مخصوص خاک لندن تولید شده شیطونه میگه بزن.....
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    36 3
    داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند. داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
  • مبین IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    41 2
    انگلیس بعداز جنگ اول به مهره سوخته تبدیل شده همیشه به دنبال فتنه آشوب جاسوسی براندازی،غارتگری اموال کشورهای فقیر بوده و هست چونکه قریب 70%جمعیت انگلیس نامشروع است وسگ تام الااختیار آمریکا واسرائیل است درحدی نیست که به کشور ما هشدار بدهد تاسف آور است که در ایران سفارت خانه داره کشوری که نامشروع است نباید درکشورهای مسلمان سفارتخانه داشته باشند
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    43 1
    وزیر امور خارجه انگلیس استعمار گر غلط کرده. این کشور از تروریست دولتی اسرائیل که مردم بی گناه را قتل عام کرده حمایت میکند. عملکرد انگلیس در چند ساله گذشته، ظلم، ستم و کشار مردم جهان و بخصوص ایران بوده و این کشور نمیتواند ادعائی علیه ایران داشته باشد.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    37 1
    انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون درامور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. انگلیس جنایتکاراز سال 1332 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دشمن تاریخی ملت ایران بوده است.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    41 1
    سوال اینجاست که چرا انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است. سوال اینجاست که چرا انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    45 1
    انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کرده است چرا؟
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    39 2
    هیچ غلطی نمی توانید بکنند
  • سرباز وطن US ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    35 3
    چیه استعمار پیر این همه آشفته خاطر شده اید بدبختها این تازه اول کاره منتظره طوفانهای بعدی باشید
  • شریف IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    35 1
    انگلیس وامریکاوغرب(پدرخوانده های) رژیم صهیونیستی کودک کش بایدشرمساروخجل باشندازحمایت ازجنایتکاران صهیونیست باشند،هیچگاه ایرانیها راتهدیدنکنید )
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    38 2
    یمن اول ناو انگلیس را بزند خیلی زر زیاد میزند
  • مصطفی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    47 1
    انگلیس جنایتکار است ، مرگ بر انگلیس وقتی می گوییم مرگ بر آمریکا و انگلیس ، به خاطر همین جنایت هایشان است مرگ بر آمریکا و انگلیس یعنی مرگ بر تمام بدی ها و جنایت ها
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    50 1
    شما یک مشت ...زاده‌ی انگلیسی هستید که عامل جنلیت های بزرگ در جهان هستید پس خفه شو ای ...
  • یکه IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    37 1
    هرغلطی می توانی بکن هیچ غلطی نمی توانی بکنی
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    36 0
    وزیر احمق انگلیس باید بداند که زمان قلدری گذشت درحال حاضر کشوری مانند ایران هست که معادلات منطقه را عوض میکند و حامی مظلومین دنیا است تا انشالله ظهور حضرت صاحب الزمان ع
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    17 0
    موقعی موضع کاملا منفعل وزارت خارجه ما در قبال جزایر ایرانی که دخالت مخرب اَنگلیس در آن مشهود است در این حده!!! باید هم پررو باشند و دست پیش بگیرند
  • ناشناس IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    35 0
    سلام.چطورشمانامردها میتونی به هرکس که بخواهید کمک کنید اما ما نمیتونیم؟دیگه آن زمان گذشته.شما عوضی های بابک کشورقوی مثل ایران طرف هستید.بچرخ تا بچرخیم.ای روباه پیر عوضی.
  • امید IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    29 0
    انگلیس مادراسرایبل وآمریکا تروریست ومادر همه شرعالم در 5 قرن اخیر غلط کرده اسم ایران پاک مدافع حق راگرفته خیال کرده دوره پهلوی وقاچارهست هرچی امرکنه شاهان ایران بگن چشم،،، چشمتون کور ایران آبان امپراتور منطقه هست باهمه تحریم‌های شما که بزودی امپراتور دروغ وظلم شمارامیشکنیم
  • احمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 34
    کاملآ راست گفته
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      1 1
      چه خبر جاسوس کجایی الان
  • ایران IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 1
    غلط کرده
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    1 1
    غلتهای از دهنت بزرگتر میزنی روباه موذی
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    1 1
    ادعا‌های جدید دیوید کامرون، وزیر امورخارجه انگلیس درباره ایران در واقع 100 درصد فقط به سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانیت خودش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و غزه بوده است.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    2 1
    دست‌های انگلیس جنایتکار از سال 1917 تاکنون به خون مردم بی‌گناه فلسطین آغشته است.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 1
    دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
  • رضا IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 1
    پیام آشکار بفرست تا ضربه آشکار بخوری.بریتانیای صغیر و ذلیل
  • نیکیار IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    مرگ برانگلیس استعمارگر #انگلیس انگل
  • محمد IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    بدبختی دنیا این است که شماها می خواهید برایشان دمکراسی بیاورید
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    انگلیس جنایتکار خودش از سال 1982 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهای تروریستی در عراق، منطقه و جهان بوده است.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    و این در حالی است که انگلیس جنایتکار خودش از سال 2011 تاکنون همدست داعش و سایر گروه های تروریستی در کشتار مردم سوریه بوده است.
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    و این در حالی است که انگلیس جنایتکار خودش به همراه آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون همدست القاعده و سایر گروه های تروریستی در کشتار مردم عراق و لیبی بوده است.