فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای درمورد لغو مصوبه مجوز واردات خودرو برای اعضای تیم ملی اطلاعیه‌ای اعلام کرد از حقوق بازیکنان دفاع می کند.

لکسوس - خودرو خارجی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای درمورد لغو مصوبه مجوز واردات خودرو توسط اعضای تیم ملی فوتبال با رای دیوان عدالت اداری به شرح زیر صادر کرد:

" با توجه به رای هیئت محترم عمومی دیوان عدالت اداری درباره ابطال مصوبه هیئت وزیران درباره مجوز واردات خودرو برای بازیکنان تیم ملی فوتبال بابت پاداش صعود به جام جهانی 2022، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان بالاترین مرجع تخصصی رشته ورزشی فوتبال وظیفه خود می داند در راستای صیانت از حقوق مکتسبه بازیکنان تیم ملی که بر مبنای مصوبه هیئت محترم دولت ایجاد شده و در زمان اعتبار مصوبه با پرداخت وجوه توسط خود بازیکنان به منظور خرید خودرو، حقوق گمرکی و سایر عوارض قانونی نسبت به واردات خودرو اقدام کرده اند، با احترام کامل به آرای قضات شریف دیوان عدالت اداری، تمامی راهکارهای قانونی را طی کرده و مساعی خویش را در حدود قوانین و مقررات به کار بندد تا به امید خداوند متعال، مراتب منتهی به حصول نتایج منصفانه شود.

امید است با اتکال به خداوند سبحان، به منظور تحقق شعار ایران قوی-ورزش قوی، با حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و با حفظ یکپارچگی و همدلی میان بازیکنان، شاهد موفقیت تیم ملی کشورمان و شور و نشاط مردم عزیزمان باشیم.ان شا الله."

کد خبر 817760

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    3 0
    با سلام : چه زود مافیای فوتبال دست بکار شد. اگه میگفتی یک استادیوم بساز یا زمین چمنی درست کن یا به فساد دستگاهت برس پشت گوش میانداختند. از حالا بگم شما نمیتوانی با اینا در بیافتی فساد در فوتبال رخنه کرده وقتی نماینده فوتبال داری میکنه . آخ که چی بگم ولش کن ناصر ولش کن.!!!.....
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    2 0
    آفرین از حق بازیکنان دفاع کنید کوتاه هم نیایید اما خودروی لاکچری خارجی حق هیچ بازیکنی نیست اونم وقتی باختین
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    2 0
    حقوق بازیکن ها میشه اونی که تو قراردادهاشون شفاف نوشته نه اونی که اون پشت و پسلا بیشتر می‌گیرند نه حواله خودرو
  • محمدهادی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    آفرین ،اولا مگر حقوق بازیکن و تیمی که بدترین و ضعیفترین نتیجه رو گرفته این مقداره ؟ثانیا چرا فقط فوتبالیستها باید از این رانت استفاده کنند ؟بقیه ورزشکارانی که نتایجی خیلی بهتر از این‌ها گرفتن لایق این امتیاز نیستن؟ثالثا بقیه افراد غیر از بازیکنان که از این رانت استفاده کردن چه کسانی بودن ؟