وزیر آموزش و پرورش گفت: سیاست دولت و آموزش و پرورش اصلا تعطیلی مدارس نیست و ما باید راهنمای فعالیت در زمان آلودگی هوا داشته باشیم نه اینکه مدارس را تعطیل کنیم.

رضامراد صحرایی

به گزارش همشهری آنلاین، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سوالی در خصوص در نظر گرفتن بودجه نوسازی مدارس از محل مالیات بر ارزش افزوده اظهار کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بحث کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس دیده شده که از محل مالیات بر ارزش افزوده صورت خواهد گرفت.

وی درباره مدرسه فوتبال نیز گفت: ما دو نوع دبیرستان و مدرسه ورزشی داریم که دنبال این هستیم این دو را یکی کنیم. همچنین، برخی از باشگاه‌های معروف درخواست مدرسه فوتبال دارند که با دید مثبت آن را بررسی می‌کنیم.

‌وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حقوق نیروهای خرید خدماتی پرداخت نشده است، گفت: سال گذشته، زمانی که سرپرست وزارتخانه شدم، خرید خدماتی‌ها ۷ ماه بود حقوق دریافت نکرده بودند. ما به دنبال حل این مشکل هستیم.

وی درباره تعطیلی مدارس هنگام آلودگی هوا تاکید کرد: سیاست دولت به طور عام آموزش و پرورش به طور خاص اصلا تعطیلی مدارس نیست. ما باید راهنمای فعالیت در زمان آلودگی هوا داشته باشیم نه اینکه مدارس را تعطیل کنیم.

صحرایی ادامه داد: تقریبا در هیچ کجای دنیا این کاری را که ما می‌کنیم، نمی‌کنند. شبکه شاد الان خوب فعالیت می‌کند. بعضی زمان‌ها ۳ میلیون کاربر همزمان دارد. پشتیبانی که زمان کرونا از شاد می‌شد، الان نمی‌شود.

کد خبر 817357
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    6 1
    تعطیلی مدارس باز از فعالیت تو شاد خیلی بهتره. تعطیلی حداقل تکلیف همه(دانش آموز،والدین و معلم) مشخصه که چیه. ولی تو شاد دانش آموز به خیالش یاد گرفته...معلم به خیالش درس داده... والدین هم به خیالشون تربیت و دانش فرزندانشون داره انجام میشه! خلاصه همه چیز مجازی و توهم یاد دهی یاد گیری ایجاد می کنه. نتیجه اون 2 سال فعالیت تو شاد رو هم الان میبینیم که دانش آموزان هم به لحاظ علمی و هم تربیتی سطحشون خیلی پایین اومده.
  • . IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    6 0
    آخه هیچ جای دنیا برای برطرف کردن آلودگی هوا منتظر باد نمی مانند.
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    (ما باید راهنمای فعالیت در زمان آلودگی هوا داشته باشیم نه اینکه مدارس را تعطیل کنیم.) اقای محترم قاعدتا شما مسئولین باید به رفع مشکل آلودگی هوا فکر کنید ولی الان میخواهید مردم یه کاری کنند مثلا ما روی ششمون لابد فیلتر نصب کنیم
  • فریبرز IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    3 0
    نسل کنونی یک نسل بی سواد و بی فایده!
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    هیچ جای دنیا به اندازه ایران آلودگی نداره اول بدان چی میگی وزیر
  • RO ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    هیچ کجای دنیا مازوت سوزی نمیکنن