تیم مس رفسنجان این هفته شکست سنگینی را در خانه مقابل ملوان متحمل شد و ادبیات ساکت الهامی پس از شکست تیمش همچنان نشان می‌دهد او سلطان اعتمادبه‌نفس فوتبال ایران است.

ساکت الهامی

به گزارش همشهری‌آنلاین، شکست پشت شکست، آن هم با نتایجی که هر هفته عجیب‌تر می‌شود؛ این داستان مس رفسنجان است که سرانجام صبر هواداران این تیم را سر آورد و باعث شد آنها در جریان بازی خانگی با ملوان علیه تیم‌شان شعار بدهند. مس در این مسابقه برای چهارمین بازی پیاپی شکست خورد و برای دومین بار متوالی باخت با نتیجه عجیب ۴بر یک را تجربه کرد.

آنها هفته قبل با همین نتیجه مقابل سپاهان مغلوب شده بودند. فضای پرتنش ورزشگاه باعث شد بعد از بازی هم ساکت الهامی، سرمربی مس به سیم آخر بزند و حرف‌های عجیبی به زبان بیاورد. ساکت در بخشی از سخنانش گفت: «۷۰دقیقه فحش ناموسی به من دادند. من هم خانواده دارم. همه می‌دانند که اینها شیتیل‌بگیرند و من به آنها شیتیل نمی‌دهم! هر چه به من گفتید به خانواده خودتان برمی‌گردد. در تاریخ باشگاه شما تنها یک پنجمی داشتید اما من با ۲جام به اینجا آمده‌ام. نساجی را در شرایطی نگه‌داشتم که گواردیولا هم نمی‌توانست این کار را بکند. تراکتور هم از زمانی که من رفتم شرایط خوبی پیدا کرد و سهمیه گرفت. من با آبرو به اینجا آمدم و نجابت کردم که تا الان حرفی نزدم.»

به هر حال مس مشکلات مالی دارد که سایه‌اش روی سر عملکرد تیم سنگینی می‌کند اما ادبیات ساکت الهامی همچنان نشان می‌دهد او سلطان اعتمادبه‌نفس فوتبال ایران است و اصلا جایی برای نقد نمی‌ماند. این حرف‌ها از همان حنجره‌ای بیرون می‌آید که می‌خواست عربستان و ژاپن و کره را در ریاض و توکیو و سئول ببرد؛ همانی که مردادماه گفته بود: «رفسنجان باید به قطب فوتبال تبدیل شود!»

کد خبر 817259
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha