الگوی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در ۳ روز آینده جوی پایدار در کشور را تجربه خواهیم کرد.

باران به پایتخت رسید

به گزارش همشهری آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «پایداری و سکون هوا تا ۳ روز آینده به این معناست که غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی مثل تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش پید می‌کند و باعث کاهش شاخص کیفیت هوا می‌شود.»
فریبا گودرزی افزود: «چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ آذر) در برخی نقاط نوار شرقی کشور انتظار وزش باد را داریم. اما از جمعه (۱ دی) سامانه بارشی از سمت غرب به کشور وارد می‌شود. جمعه بعد از ظهر نیز در شمال غرب ارتفاعات البرز بارش و وزش باد را خواهیم داشت.»
گودرزی درباره بارندگی اول هفته آینده نیز خاطرنشان کرد: «شنبه (۲دی) در ارتفاعات غربی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط بوشهر و فارس بارندگی رخ پیش‌بینی می‌شود.»
به گفته وی، امروز، چهارشنبه (۲۹آذر) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود است. گودرزی اضافه کرد: «آسمان تهران تقریبا تا اوایل هفته آینده آسمان تهران غبارآلود خواهد بود و از اوایل هفته آینده هوای تهران صاف می‌شود. شنبه (۲ دی) برای تهران بارش پراکنده و وزش باد را خواهیم داشت.» بیشینه دمای تهران هم ۱۲ درجه سانتی‌گراد اعلام شده‌است.

بیشتر بخوانید:
سامانه جدید بارشی چه زمانی وارد کشور می‌شود؟ | جزئیات

کد خبر 817161
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    بله این پیش بینی هم رفت کنار پیش بینی های آبکی روزهای گذشته
  • عبدالله IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 0
    وَ هُوَ اللَّذی يُنَزِّلُ الْغَيْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطو وَ يَنْشُرُ رَحْمَتَهُ وَ هُوَ الْوَلِیُّ الْحَميدُ ﴿الشورا ٢٨﴾ هموست که باران فریادرس را پس از آنکه نومید شدند فرو مي‌فرستد و رحمتش را مي‌گستراند؛ و اوست سروَر ستوده.