سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

طبق پیگیری‌ها از دوستان نزدیک جمشید هاشم‌پور، حال این بازیگر خوب است و خبرها درباره درگذشت وی کذب است.

جمشید هاشم پور

به گزارش همشهری آنلاین،  جعفر گودرزی - رییس انجمن منتقدان خانه سینما- درباره احوال جمشید هاشم‌پور به ایسنا گفت: حدود یک ساعت قبل با همسر ایشان صحبت کردم و حالشان خوب است.

واکنش جمشید هاشم‌پور به شایعات درباره خبر درگذشتش

صبح امروز، ۲۸ آذرماه مراسم تشییع مرحوم رضا صفایی‌پور برگزار شد و شاید خیلی‌ها منتظر حضور او در مراسم وداع با یکی از همکاران قدیمی‌اش بودند اما با توجه به سن و سال و شرایط جسمانی او امکان حضور این بازیگر و خیلی‌های دیگر فراهم نشد.

گودرزی بیان کرد:‌حال آقای هاشم‌پور چندان مساعد نیست و پس از مراسم تششیع آقای صفایی‌پور با همسر آقای هاشم‌پور تماس گرفتم که با ایشان صحبت کنم و به دیدارشان بروم ولی چون خواب بودند قرار بر این شد که بعدا صحبت کنیم.

از دقایقی قبل خبری مبنی بر درگذشت این بازیگر در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده که رییس انجمن منتقدان سینما که ارتباط نزدیکی با او دارد، آن را تکذیب کرد.

همچنین خانه سینما و موسسه پیشکسوتان نیز این خبر را تکذیب کرد.

کد خبر 817084
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    2 0
    چه آدمهای بی خود و بی مصرفی هستید بهترین بازیگر مرد
  • علی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    آدمهای مریض وبیخود درجامعه چه حرفهای بیخود وبی اساس می زنند
  • عبدالعلی گل بابا نژاد عزیزی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    خدا را شکر الحمدلله رب العالمین حقیر دبیر بازنشسته در طی سالها از ایشان خیلی آموختم از انسانیت از ادب از شجاعت از هرآنچه یک انسان هنرمند باید به مردمش هدیه کند این بشر این قهرمان این نازنین داده ولی افسوس کج فهمان خود خواه هرگز هرگز هرگز ندیدند نشنیدند و نمی توانند بزرگتر عزیزتر وشرافتمندتر از خود را ببینند برای این معلم خودم بعنوان یک دبیر بازنشسته از سلطان اعظم طلب سلامت وفیرروفیرروزکامی دارم . جمشید نازنین خوش به حالت که هنر ایران زمین به امثال جنابعالی قوام یافته و با تمام کمبودها به همت انشریفان تا حال دوام یافته الهی الهی عنایت خالق هستی شامل حالت به حق عزت و شرف خوبان .نازنینم نازنینم نازنین به پروردگارم سوگند جز حق نه چند سطر که یک حرف ننوشتم ودر صبح رستاخیز هم بعداز قیام از خاک حتما سراغت گیرم وبه دست بوس آن حبیب آیم .ارادتمند آنجناب حقیر حقیر دبیر بازنشسته.