سخنگوی جنبش انصارالله یمن به تبلیغات آمریکا در مورد تهدید کشتیرانی در دریای سرخ پاسخ داد.

محمد عبدالسلام

به گزارش همشهری آنلاین، «محمد عبدالسلام»، سخنگوی این جنبش و رئیس هیئت مذاکره کننده صنعا در توییتی بار دیگر تاکید کرد که خطوط کشتیرانی در دریای سرخ و دریای عرب امن است و هیچ خطری متوجه کشتی‌های هیچ کشوری نیست، مگر کشتی‌های متعلق به دشمن صهیونیستی یا کشتی‌هایی که عازم بنادر آن هستند.

به نقل از سایت خبری المیادین، وی تصریح کرد: تصمیم حمله به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی به حمله وحشیانه دشمن و محاصره ناعادلانه نوار غزه مربوط می‌شود.

عبدالسلام تاکید کرد که ایجاد نگرانی در غیر کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی، تبلیغات مغرضانه و غیرواقعی آمریکاست که به دنبال ایجاد دیوار بین المللی برای حفاظت از رژیم صهیونیستی در دریا پس از فروریختن دیوارهای سیمانی آن در برابر عملیات «طوفان الاقصی» است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (دوشنبه) از عملیات علیه ۲ کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد.

در پی توقیف یک کشتی رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و هدف قرار گرفتن چند کشتی دیگر این رژیم، رسانه‌های عبری زبان، یمن را یک تهدید راهبردی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کرده‌اند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیشتر تاکید کرده بود: تا پایان تجاوز به نوار غزه و جنایت علیه برادران فلسطینی، به عملیات نظامی علیه دشمن ادامه می‌دهیم.

کد خبر 816861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha