انسیه خزعلی گفت: رئیس جمهور و معاون اول ایشان نیز تاکید دارند که سهم زنان در بودجه باید افزایش پیدا کند و تلاش داریم تا این موضوع اصلاح شود. 

خزعلی

به گزارش همشهری آنلاین، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانوداده رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی همشهری درباره میزان بودجه پیشنهادی برای امور زنان و شبهات درباره آن گفت: این که می‌گویند سهم یک درصدی زنان در بودجه حذف شده است، درست نیست. در حقیقت تمام یک درصدهایی که در ۱۴۰۲ وجود داشته است و دولت سیزدهم برای اولین بار این مقدار را در بودجه آورده است، در بودجه ۱۴۰۳ نیز پیش بینی شده است. اما این یک درصدها در بودجه ۱۴۰۳ با دیگر بندها ادغام شده و حذف نشده است. درباره ادغام این یک درصدها نیز باید بگوییم که قرار شد این مقادیر با بندهای دیگر ادغام شود اما در ردیف خاص قرار بگیرد. چرا که در صورت در ردیف قرار گرفتن، این مقادیر سهل الوصول خواهد بود و دیگر درگیری های گذشته برای دریافت این مقادیر از دستگاه‌ها وجود نخواهد داشت.
خزعلی در ادامه ظهار داشت: سهم زنان و آن چیزی که در این موضوع مطلوب است در بودجه پیش بینی نشده است. آقای رئیسی و معاون اول ایشان نیز تاکید دارند که سهم زنان در بودجه باید افزایش پیدا کند و تلاش داریم تا این موضوع اصلاح شود. امیداوریم با تغییرهایی که قرار است صورت بگیرد، سهم زنان با توجه بیشتری دنبال شود. در حال تلاش هستیم تا بودجه زنان افزایش پیدا کند.

کد خبر 816733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha