«دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس و «آنالنا بوربوک» همتای آلمانی وی اعلام کردند که با دیدن صحنه‌های دلخراش تعداد زیادی کودکان کشته یا مجروح است که از آتش‌بس پایدار در غزه حمایت می‌کنیم.

دیوید کامرون-آنالنا بوربوک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شفقنا؛ وبگاه شبکه الجزیره نوشت: «وزیر امور خارجه بریتانیا و همتای آلمانی وی، از همه طرف‌ها در خاورمیانه خواستند تا به محض پایان کشتار (جنگ اسرائیل در نوار غزه) برای راه‌حل دو کشور تلاش کنند».

این دو وزیر در بیانیه‌ای مشترک گفتند که هیچ‌کس نمی‌خواهد این درگیری یک لحظه بیشتر از حد لازم ادامه داشته باشد، حتی در تاریک‌ترین لحظات هم می‌توان این وضعیت ناامیدکننده را تغییر داد و ما برای بهتر شدن و برای ایجاد صلح در خاورمیانه و همچنین در سراسر جهان شریک هستیم.

در این بیانیه آمده است که نمی‌توان صرفاً به دنبال پایان دادن به درگیری‌های امروز باشد، بلکه صلح باید برای روزها، سال‌ها و نسل‌ها دائمی باشد. به خصوص که بسیاری در منطقه و خارج از آن خواهان آتش‌بس هستند.

کد خبر 816378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • نشاط FR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 0
    چی شد خون آشامها، از نوشیدن خون اینهمه انسان بی گناه سیراب شدید ؟؟!!! بی شرفها جنایتکار کودک کش
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 0
    از مقامات سیاسی غرب بیشرف تر ، جنبنده ای نیست
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    حروم لقمه ها العا دیدن مردو زنو کودک آزاده پای حمایت فلسطین آمدن واسه سیاستهاشون رنگ عوض کردن وگرنه از همون روز اول این خون مظلومه میجوشید بدون شک دامن همشونو خواهد گرفت مخصوصا سران کشور های اسلامی عربستان امارات آذربایجان ترکیه مخصوصاامارات مصر اردن آذربایجان ترکیه که تا فیخالدون آلوده کردن خودشونو به این خونه‌ای پاک لعنت خدا بر همشون