وزیر کشور گفت: گروهک‌های تروریستی که به دنبال برهم زدن آرامش، امنیت و وحدت مردم استان سیستان و بلوچستان هستند از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند.

احمد وحیدی

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی بعد از ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه کنارک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر به استان سیستان و بلوچستان به دلیل بررسی حادثه ای که در شهرستلن راسک اتفاق افتاده انجام شده است.

وزیر کشور افزود: پس از حضور در زاهدان اکنون به چابهار آمده ایم که با حضور از نزدیک در راسک ابعاد موضوع حمله تروریستی به مقر انتظامی این شهرستان را مورد بررسی قرار دهیم تا اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه افراد گروهک‌های تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند، عنوان کرد: انتظار ما این است که کشورهای همسایه ما نیز نسبت به کنترل مرز دقت بیشتری داشته باشد چرا که روشن شده که گروهک‌های تروریستی از آن طرف مرز آمده‌اند.

وحیدی گفت: از همین رو انتظار داریم از طرف دولت پاکستان با کنترل دقیق مرزها و کنترل نقاطی که گروهک‌های تروریستی به این سوی مرز آمده‌اند دیگر شاهد چنین اقدامات و عبور متجاوزانه ای به مرز نباشیم.

بررسی ابعاد حادثه تروریستی راسک

وحیدی همچنین بعد از ظهر امروز در جریان سفر به سیستان و بلوچستان و در حاشیه عیادت از مجروحین حادثه تروریستی شهرستان راسک اظهار داشت: دشمن برنامه مفصل‌تری برای اقدام خبیثانه خود داشت که خوشبختانه با ایستادگی جوانمردان فراجا ناکام ماند.

وی افزود: شاهدیم که دلاور مردان این مرز و بوم در مقابل دشمنان به خوبی ایستادگی کردند و در این راه ۱۱ تن شهید و چند تن دیگر مجروح شدند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این سفر بررسی ابعاد حادثه تروریستی شهرستان راسک بود که در این راستا از ابتدای صبح چندین جلسه برگزار شد، همچنین در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا نیز شرکت کردیم و هم‌اینک نیز به منظور عیادت از مجروحین این حادثه در بیمارستان حاضر شدیم.

کد خبر 816306
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 25
  • مصطفی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    5 0
    بابا تمام این پاکستانی‌ها رو از کشور بکنید بیرون اینها اگر قدرت داشتند خیلی کارها می‌کردند فقط هشدار میدید
    • US ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      1 1
      من تا حالا نشنیدم پاکستانی در کشورداشته باشیم البته در گذشته پزشک پاکستانی داشتیم
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    با این اقتداری که شما دارید دولت پاکستان از هشدار شما ترسید
  • JP ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    2 1
    با این حوادث مرزهای سیستان و بلوچستان مناطق جنگی در نظر گرفته و ترتیبات جنگی (زمین مسلح،گشت پهپادی،بکارگیری هوش مصنوعی ،سنسورهای حرارتی ،سنسورهای حساس به حرکت می توانند وچود هر موجود زنده ای را تشخیش و قبل از وقوع این قبیل نفوذ و ضربه تروریستها را ساقط کنند۔
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    2 0
    بیش از 80 درصد فقط مواد مخدر از سیستان و بلوچستان وارد دیگر شهرهای کشور می شود چرا؟
  • FR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    زمان هشدار لفظی خیلی وقته تمام شده.بدون شک این گروه از طرف پاکستان تقویت می شوند.همسایگان ایران جز اذیت سودی برای ایران ندارند!
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 0
    دولت پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است. ارتش پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 1
    حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 1
    عاملان حمله تروریستی راسک در جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان بدون محاکمه باید اعدام شوند.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 1
    سوال اینجاست که گروهک های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از خاک پاکستان وارد این کشور می شوند.