حادثه تصادف خودرو معلمان در مسیر بازگشت از مدرسه، در محور اردل به جونقان که باعث جان سپردن ۳ معلم چهارمحال و بختیاری شد به دلیل بی‌احتیاطی راننده در سبقت گرفتن بود و خط‌کشی و علائم این محور کاملا استاندارد است.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین معاون راهداری چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر به همشهری گفت: «این جاده از سه‌راه امیرآباد تا جونقان ادامه دارد. جاده یک راه اصلی است و تمام خط‌کشی‌ها و علائم کامل و طبق راه‌های اصلی انجام شده. متاسفانه حادثه تصادف به دلیل سبقت خودرو و انحراف به چپ اتفاق افتاد. علت حادثه از بی‌توجهی راننده‌ها بوده‌است.»
امین قوامی با اشاره به اینکه راه‌های چهارمحال وبختیاری در مسیر کریدور شمال به جنوب است و همواره مسافر زیادی دارد، افزود: «خط کشی و نصب علائم در جاده‌های استان همواره در دستور کار است. امسال ۱۵۷۰ کیلومتر خط‌کشی داشتیم و برای اداره‌های راهداری شهرستان‌ها تجهیزات و ۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری خریداری شده‌است.»
قوامی ادامه داد: «اخیرا ۳ نقطه حادثه‌خیز استان رفع شده، این ۳ نقطه در ۱۳ نقطه حادثه خیز مصوب ملی بود که رفع شد. اکیپ‌ راهداری هم ۵۲ نقطه حادثه خیز در استان را رفع کرده‌است. ۴۲ کیلومتر از راه‌های اصلی آسفالت و روشنایی جاده‌ها انجام و ۱۱ و نیم کیلومتر هم نیوجرسی نصب شده‌است.»
در حادثه روز سه‌شنبه (۲۱ آذر) در محور اردل به جونقان، مرتضی بیگی دبیر کار و فناوری، سید امیرحسین منافیان دبیر پرورشی و علی امینیان دبیر علوم تجربی از دبیران آموزشگاه شهدا رستم‌آباد، شهید رجایی کاج و شهید بارانی دشتک در این حادثه جان باختند.

کد خبر 815711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهارمحال و بختیاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    2 0
    ۳معلم اونروز هم ۵نخبه در کوهدشت در جنگ هم همچین تلفاتی ببار نمی آید‌‌‌...