رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شد.

تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش همشهری آنلاین، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد از صبح امروز (چهارشنبه) در سالن سید رسول حسینی شهر ساری آغاز شد.
در روز نخست این مسابقات، کشتی گیران در ۳ وزن المپیکی ۵۷، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم به میدان می روند و در نهایت نفرات برتر این ۳ وزن مشخص خواهند شد.

با وجودیکه قیمت بلیت تماشای این رقابتها ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده، تماشاگران کشتی دوست مازندرانی استقبال بسیار خوبی از این رقابت ها داشتند اما از قیمت بالای بلیت ابراز گلایه کردند.

محسن کاوه سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد به همراه غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، مهدی تقوی دارنده ۲ مدال طلای جهان و اباذر اسلامی در جایگاه کمیته فنی این رقابت ها قرار دارند.

شنیده ها حاکیست غلامرضا محمدی نیز قرار است در راه حضور پر قدرت در المپیک در کنار محسن کاوه فعالیت داشته باشد. حضور مهدی تقوی نیز در کادر فنی قطعی به نظر می‌رسد اما طبق شنیده ها حضور صادق گودرزی در کادر فنی تیم ملی منتفی شده است.

احمد بذری از جمله چهره های شاخص وزن ۹۷ کیلوگرم در این رقابت ها به میدان نرفت.

مجتبی گلیج دارنده مدال برنز جهان نیز که درخواستش برای غیبت در این مسابقات با مخالفت فدراسیون کشتی روبرو شده بود، با پای لنگان به روی تشک آمد.

تماشاگران حاضر در سالن به شدت کشتی گیران مازندرانی را تشویق می‌کنند.

کد خبر 815591
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha