یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۷:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیریت بازار روز یکشنبه 27 اردیبهشت وضعیت بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی را طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد.

بر اساس این گزارش در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی و سیمان هگمتان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه، آلومراد جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده به منظور انتخاب اعضای هیأت مدیره و داروسازی اسوه جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور اصلاح اساسنامه متوقف می‌شود.

همچنین نفت بهران جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور اصلاح اساسنامه و تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه و مدیریت سرمایه‌گذاری امید جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده به منظور اصلاح اساسنامه و تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه از چرخه معاملات به صورت موقت حذف می‌شوند.

از سوی دیگر در ابتدای معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران نماد شرکت‌های سیمان قاین و نیروترانس پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی بازگشایی شد.

سهامداران تولید مواد اولیه داروپخش هم امروز با توجه به ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده، دادوستد سهام این شرکت را از سر گرفتند و نماد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هم پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه آماده انجام معامله شد.

کد خبر 81545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز