قدیری ابیانه گفت:در سال‌های اخیر بارها شاهد این موضوع بوده ایم که رسانه‌های معاند فارسی زبان و به طور کل پیاده نظام‌های ضد انقلاب، سلبریتی‌ها و یا ورزشکارانی که موضعی همسو و در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی اتخاذ کرده‌اند را مورد حمله و هجوم همه جانبه خود قرار داده‌اند.

قدیری

به گزارش همشهری آنلاین،محمدحسین قدیری ابیانه، کارشناس رسانه‌ای اصولگرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی همشهری درباره تلاش‌های رسانه‌ای ضد انقلاب برای حمله به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: ضد انقلاب با تهدیدات و تحریفات خود قصد تحقیر چهره‌های حامی ارزش‌های انقلاب را داشته‌اند. ضد انقلاب همچنین سعی میکند تا وانمود کند که فرد حامی نظام به دلیل منافع شخصی خود و یا قول‌هایی که گرفته است از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی حمایت می‌کند. در صورتی که این مورد را بیان نمی‌کنند که سلبریتی‌ها و چهره‌های حامی ضد انقلاب با چه وعده‌هایی به مخالفت و دشمنی با جمهوری اسلامی پرداخته‌اند. در حقیقت سال گذشته و همزمان با اغتشاشات، ضدانقلاب، سلطنت طلبان و اعضای گروهک تروریستی منافقین با تحریف واقعیت، دروغ پردازی و تلاش برای عوض کردن جای ظالم و مظلوم برنامه های خود را برای مقابله با مردم و نظام اسلامی طراحی می‌کردند و از زمانی هم که فضای مجازی شکل گرفته، این جریان با راه اندازی پرتعداد اکانت‌های جعلی و با تولید گسترده فیلم‌ها و اخبار جعلی برای فریب افکار عمومی و جوانان ایران تلاش کرده اند.

وی در ادامه گفت:اما استفاده ضدانقلاب و منافقین از اکانت های جعلی در حالی است که طی سال های گذشته تصاویری از کاربران و سیستم‌های پرتعدادی که منافقین با استفاده از آنها در فضای مجازی با اسامی ساختگی به دروغ سازی و دورغ پردازی می پرداختند منتشر شد. به طور کل با دستاوردهای قابل توجه و حل مشکلات ریشه‌ای در کشور همواره جریان رسانه‌ای غرب با کمک رسانه‌های فارسی زبان، یگان‌های سایبری با صدها هزار اکانت جعلی فصل جدیدی از عملیات رسانه‌ای خود را آغاز میکنند. دستورالعمل اتاق فرماندهی این عملیات جنگ شبکه‌ای و مهندسی افکار عمومی بوده است. این یگان‌ها توسط سازمان‌های اطلاعاتی موساد، استخبارات سعودی و بخشی ویژه در پنتاگون و پیاده نظام سایبری گروهک رجوی هدایت و کنترل شده و با انتشار اخبار دروغین سعی داشت جنگ خیابانی و شورش‌های کور را هدایت کند. اما برای بار چند هزارم باز هم ضد انقلاب و پروژه‌های ضد انسانی آنان شکست خورد و در حال حاضر کار به جایی رسیده است که سلبریتی‌های کشور لب به شکایت گشودند و از تهاجمات و تهدیدات رسانه‌ای ضد انقلاب پرده برداشته اند.

قدیری ابیانه در پایان تاکید کرد: درواقع دشمنی ضد انقلاب از فردای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته است و تنها ابزارهای آنان تغییر کرده است. اما خوشبختانه تلاش‌های دشمنان تاکنون موفقیت آمیز نبوده است و چهره‌ها و سلبریتی‌هایی که هم اکنون نیز به تهدیدها و حملات ضد انقلاب اشاره کرده‌اند، باید به خوبی این موضوع را متوجه شده باشند که دشمنی ضد انقلاب، کار به جایی نخواهند رساند و نباید تسلیم فشارها و تهدیدات پوچ این دشمنان شد و باعث شود در مقابل دستاوردها و ارزش‌های این نظام سکوت کرد و یا واکنش منفی نشان داد. اما از سوی دیگر، جمهوری اسلامی نیز همواره نشان داده که راه برای بازگشت و جبران کسانی که به اشتباه تسلیم امواج رسانه‌ای دشمن شده‌اند، باز است. البته همان طور که به آن اشاره شد، جبران اشتباهات و خطاهای گذشته نیز از سوی سلبریتی‌ها و چهره‌های فریب خورده ضروری است.

کد خبر 815434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha