مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
۰ نفر

دو تیرانداز و همدستشان به اتهام  قتل سوخدف سینگ گوگامدی رئیس یک گروه تندرو در راجستان هند دستگیر شدند.

قاتلان هندی

همشهری‌آنلاین: به نقل از رسانه‌های هندی، ۳دسامبر وقتی نیتین فاوجی ۲۳ ساله که سرباز ارتش است، به مرخصی آمده بود، با پیشنهاد عجیبی از سوی دوست صمیمی‌اش به نام راموویر مواجه شد.

راموویر می‌گفت که نقشه قتل سوخدف سینگ گوگامدی، رئیس یک گروه تندرو در راجستان هند را کشیده است. آنها بعد از اینکه برای کشتن سوخدف سینگ با هم توافق کردند، قرار شد تیرانداز دیگری را برای این کار اجیر کنند. از این رو نقشه خود را با یک قاتل سابقه‌دار به نام روهیت راتود مطرح کردند و بدین ترتیب روهیت نیز به این گروه پیوست. راموویر مدیریت کار را بر عهده گرفت و به دوستش وعده داد که بعد از این کار او را از مرز خارج می‌کند.

نیتین سه شنبه، ۵ دسامبر به همراه روهیت به سوی خانه سوخدف سینگ(مقتول) رفتند، حوالی ظهر به محل جنایت رسیدند. وقتی به خانه رسیدند در زدند و یکی از کارکنان خانه در راه باز کرد و آنها گفتند که برای دیدن سوخدف سینگ آمده‌اند، او به راحتی آنها را به خانه راه داد. سوخدف سینگ گوگامدی در اتاق نشیمن خانه‎اش در حال استراحت بود که نیتین و روهیت وارد شدند و او را هدف گلوله قرار دادند و بعد از تیراندازی از خانه فرار کردند. آنها با یک موتور دزدی از محل جنایت دور شدند و بعد از این جنایت پلیس راجستان و دهلی‌نو وارد عمل شدند. جسد نیمه جان سوخدف سینگ به بیمارستان دهلی منتقل شد اما به محض ورود به بیمارستان جان باخت.

قاتلان سوخدف سینگ دستگیر شدند | جزئیات این قتل چیست؟
مقتول؛سوخدف سینگ گوگامدی

این قتل افکار عمومی در راجستان را تحت‌الشعاع قرار داد. مردم زیادی واکنش نشان دادند و به خیابان‌ها ریختند. پلیس جنایی دهلی‌نو به همراه پلیس راجستان یک تیم ۱۱ نفره را مامور پیدا کردن عاملان جنایت کرد. آنها در بررسی‌ها به راموویر رسیدند و او را دستگیر کردند. این مرد در بازجویی‌ها اعتراف کرد که عضو یک باند آدم‌کشی به نام «لارنس بیشنوی» است و به هر دو تیرانداز که عاملان اصلی جنایت بودند کمک کرده تا فرار کنند.

بعد از اینکه پلیس روهیت و نیتین را شناسایی کرد، برای اطلاع از مخفیگاهشان ۵ میلیون روپیه جایزه نقدی اعلام کرد و در نهایت دو تیرانداز که در هتلی در اودایپور چاندیگار پنهان شده بودند، به کمک خبرچین‌های محلی شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 814780
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha