پرسپولیس بعد از ۶ بازی بدون برد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان موفق به کسب ۳ امتیاز شد.

ترابی

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در روزی که آمده بود تا شکست تلخ برابر الدحیل و حذف از آسیا را فراموش کند برابر هوادار به برتری رسید تا یحیی گل محمدی و شاگردانش از طلسم نبردن خلاص شوند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی(81- سروش رفیعی)، مهدی ترابی(89- میلاد سورگی)، محمد عمری، نبیل باهویی(89- فرشاد فرجی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، مهدی عبدی(76- محمد دیندار) ، صائب محبی، محسن سفید چغایی، مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی(46- قائم اسلامی خواه)، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان(76- فرهاد زاوشی)، محمد عباسی و کریم اسلامی(3+90- مهدی باقری)

سرمربی: محمود فکری

سرخ ها خوش شانس بودند که در این بازی قبل از این بازی گره بخورد روی حرکت ترابی و گل به خودی مدافع هوادار به گل رسیدند تا نیمه اول را همان تک گل به رختکن بروند.

قبل از این گل البته نبیل باهویی مهاجمی که امروز گل محمدی چاره ای جز بازی دادن به او نداشت با یک شوت تیرک دروازه هوادار را به لرزه درآورده بود.

در نیمه دوم اما نه هوادار زور حمله به دروازه پرسپولیس را داشت و نه پرسپولیس از موقعیت های به دست آمده موفق شد استفاده کند.

نبیل باهویی شاید چهره ویژه نیمه دوم سرخ ها بود. بازیکنی که با پاس عالی سعید صادقی با گلر هوادار تک به تک شد اما ضربه او با پای محالف که شدت چندانی نداشت قبل از ورود به دروازه توسط مدافع هوادار مهار شد تا مهاجم سرخ ها همچنان در حسرت گل بماند.

دقایقی بعد از این صحنه نبیل باهویی گلزنی کرد اما این بار کمک داور بود که پرچم خود را بالا برد تا اعلام کند توپ قبل از رسیدن به مهاجم خارجی سرخ ها به اوت رفته است.

در دقایق پایانی یحیی گل محمدی با چند تعویض تلاش کرد تا ۳ امتیاز مهم دیدار با هوادار را حفظ کند. اتفاقی که در نهایت افتاد تا پرسپولیس بعد از ۶ بازی بدون برد در لیگ و آسیا به پیروزی برسد.

با این نتیجه پرسپولیس پس از ۶ بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید تا با ۲۰ امتیاز و ۲ بازی کمتر نسبت به ذوب آهن و ملوان که در رده پنجم و ششم ایستاده‌اند و تراکتور رتبه سومی در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

تیم محمود فکری نیز با متحمل شدن ششمین باخت فصل خود با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

کد خبر 814463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    بازهم با گل آفساید