غلامی با تأکید بر اینکه یکی از مدعیان جدی وزن ۸۶ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور است، افزود: در اخبار که نگاه می‌کنم زیاد از من به عنوان مدعی این وزن برده نمی‌شود.

غلامی

به گزارش همشهری آنلاین سجاد غلامی در رابطه با حضورش در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور که ۲۲ تا ۲۴ آذر در ساری برگزار می‌شود، اظهار داشت: در انتخابی کرج هم کشتی گرفتم و اول شدم تا سهمیه مسابقات کشوری را بگیرم. وضعیتم خوب است و تمرینات خوبی در لیگ زیر نظر رضا یزدانی انجام دادیم. درست است زیاد به من در لیگ کشتی نرسید، اما شرایطی برای‌مان مهیا شد که تمرینات خوبی را انجام دهیم و آمادگی خوبی به دست آوردم.

این کشتی‌گیر که سال گذشته نماینده ۸۶ کیلوگرم تیم زیر ۲۳ سال ایران در مسابقات جهانی اسپانیا بود اما به دلیل استفاده از سرم، دیسکالیفه شد و نتوانست به مبارزه‌هایش ادامه دهد، با اشاره به وضعیت خوب وزنی‌اش گفت: هرچند در این مدت در ۸۶ کیلو کشتی می‌گرفتم اما یک مقدار وزنم نسبت به حریفانم پایین بود و بین ۸۴-۸۵ کیلو بودم. در اردوهایی که زیر نظر رضا یزدانی داشتیم، وزنم بالا رفت و به ۹۰ کیلوگرم رسید و بدنم جان گرفت.

غلامی با تأکید بر اینکه یکی از مدعیان جدی وزن ۸۶ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور است، افزود: در اخبار که نگاه می‌کنم زیاد از من به عنوان مدعی این وزن برده نمی‌شود، اما امسال همه را غافلگیر خواهم کرد.

آزادکار کرجی درباره رقبای جدیدی که در مسابقات کشوری امسال در ۸۶ کیلوگرم خواهد داشت، گفت: دیدم که مبین عظیمی و علی سوادکوهی هم گفته‌اند قصد کشتی گرفتن در ۸۶ کیلوگرم را دارند، با علی که در تیم بانک شهر هم ‌تیمی بودیم و قبلاً هم در اوزان پایین با هم برد و باخت داشتیم. دو بار او من را برده و دو بار هم من شکستش دادم. کشتی هم را می‌شناسیم. شرایط مبین عظیمی را هم دیدم، کشتی‌گیر خوبی است ولی با این قانون که صبح مسابقه وزن‌کشی می‌شود و مسابقه سر وزن قانونی است، کشتی گرفتن برای کسی که از وزن بالا می‌آید سخت خواهد بود. شرایط لیگ با مسابقه کشوری فرق می‌کند چون وزن‌کشی عصر روز قبل انجام شده و دو کیلوگرم ارفاق وزن دارد. امیدوارم موفق باشد، ولی فکر می‌کنم موفقیت از آن کسی است که قبلاً در این وزن چند سال کشتی گرفته است.

غلامی همچنین درباره معاف شدن حسن یزدانی از شرکت در این مرحله به دلیل مدال سال 2023 او و همچنین جراحی کتفش خاطرنشان کرد: حضور حسن یزدانی بود که 86 کیلوگرم را یک وزن خوب کرد و حالا مدعیان نسبتاً زیادی سمت آن آمده‌اند. امیدوارم حسن آقا (یزدانی) زودتر برگردد و رقابت در حضور او باشد. رقابت در 86 کیلوگرم بدون او لطفی ندارد.

کد خبر 814201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • رضا ..ش IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    18 4
    شب بلند است و قلندر بیدار ..در ضمن کسی که هنوز نه مدالی و نه مقامی و انقدر اعتقاد به سقفش زیاد است که از پیش خودش را برنده همه رقبا میداند یقینا به جایی نمی رسد...از ما گفتن بود .
    • راد IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      3 3
      ببین پسر خوب مردم پهلون حسن به خاطر مرامش دوست بهتره فکر رقابت شما وسوادکوهی از سرتون بیرون کنید چون مطمعن باشید اینقدر حرف می‌خورید مجبور میشید دیگه کشتی که هیچ نرمش هم نکنید
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    1 1
    بله این گوی و این میدان خودت نشان بده در میدان با حرف زدن باد در هوا
  • مرتضی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    1 0
    احسن اقا سجاد اگر این اعتماد بنفس شما را حسن اقا یزدانی که اسطوره ای برای خودش هست داشت اقای تیلور را ۱۰ هیچ میکرد به راهت ادامه بدهید موفق باشی
  • ب IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    6 1
    خیلی خوبه که مدعی دراین وزن زیادبشه تا حسن به خودش بیاد
  • بهزاد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    9 0
    تا وقتی یادمه حسن آقا یک با هم که شده از این الفاظ و لات بازیا و شاخه شونه کشیدن حتی واسه حریف های خارجیشم استفاده نمیکرد.تو از همین الان مغلوبی، این تشک کشتی بلایی سر آدم های پر رو آورده که بعدا خودشون پشیمون شدن
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    6 3
    رفقا خودتون اذیت نکنید ،داخل کشور هیچ کسی توان مقابله با پهلوون حسن رو نداره،از ما گفتن بود
  • محسن IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 1
    دمتگرم این کسیه ک مدتهاست دنیالش بودن کشتی دوستان ببینم چ میکنی میخامت پهلوان شاید تو اونی یاشی که تیلور رو میپوکونه سالار بتازززز
  • باباتم IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    5 1
    آقایان مربیا جان خودتان، یکم از این بنده خدا هم ببرین تا راضی بشه.
  • میلاد از کرمانشاه IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    دمتگرم دادش صددرصد کشتی گیر آدم باید از جای شروع کنه خودشو نشون بده شاید بهتر باشهست از حسن
  • محمد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    حسن یزدانی که حریف تیلور نشد ببینیم شما چه میکنی ما همچنان دوستت داریم