عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که ما نیازمند پشتیبانی و همراهی کل محور مقاومت هستیم و اگر فقط اسرائیل روبرویمان باشد، ۲۴ ساعت هم نمی‌تواند مقابل موشک‌های مقاومت دوام بیاورد.

احسان عطایا

به گزارش همشهری آنلاین، «احسان عطایا» در برنامه «ساعت به وقت قدس» آنچه که امروز مقاومت در کرانه باختری به دست آورده را حاصل کمک فرمانده بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: این مقاومتی که شهید حاج قاسم سلیمانی در طول زندگی و فعالیت خود با آن همراه بود، با حمایت و تجربه فراوان توانسته خودش را رشد و ارتقاء بدهد. بنابراین مقاومت ما که امروز در مقابل دشمن ایستاده می‌تواند دستاوردهای میدانی و عملی خود را در کرانه باختری به دست بیاورد و می تواند به حدی برسد که دشمن را زیر ضربات وادار به عقب نشینی و خروج از برخی مناطق کرانه باختری کند؛ مانند اتفاقی که در غزه و یا جنوب لبنان افتاد و دشمن عقب نشینی کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی افزایش ضربات و اقدامات مقاومت بر وضع روانی دشمن و سربازانش را تاثیرگذار دانست و گفت: اقدامات مقاومت آنها را دچار فرسایش می کند و اگر تلفات انسانی ادامه دار باشد، دشمن وادارمی شود عقب نشینی کند یا کوتاه بیاید. ما امروز می‌‎توانیم بگوییم که اردوگاه جنین از حضور نظامی صهیونیست‌ها پاکسازی شده‌اند و اگر غزه یا جنین در اشغال بودند معنایش این بود که زیر حاکمیت رژیم جنایتکار و کودک و بیگناه کش و در عین حال رژیم در حال افول قرار بگیرند.

عطایا اصل سخن را در این جمله بیان می کند که اگر در غزه و کرانه باختری فقط دشمن صهیونیستی در مقابلمان باشد مقاومت این توان را دارد تا ظرف ۲۴ ساعت دشمن را شکست دهد و همه فلسطین را آزاد کند.

وی این را هم گفت: اما واقعیت این است که ما از چند جهت هم با دشمن صهیونیستی و آمریکا و هم با کشورهای غربی که با قدرت پشتیبان صهیونیست‎ها هستند و با برخی کشورهای عربی که با صهیونیستها هم کاسه اند و رابطه شان را عادی کرده اند در نبرد هستیم یعنی با یک جبهه هم پیمان گسترده دشمن مواجه هستیم.

شکست پروژه صهیونیستی به معنی شکست طرح آمریکا خواهد بود

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در تکمیل این بخش از اظهارات خود افزود: ما به یک جبهه قدرتمند نیاز داریم که بتوانیم اشغالگری را از بین ببریم و سرزمین فلسطین و سرزمینهای عربی را آزاد و منطقه را از حضور نظامی آمریکا پاکسازی کنیم. چون شکست پروژه صهیونیستی به صورت خودکار به معنی شکست طرح آمریکا خواهد بود. عکس آن هم صحیح است یعنی طرح آمریکایی – صهیونیستی پیوند اساسی دارد و هر طرف که شکست بخورد طرف دیگر هم طعم شکست را به طور مستقیم خواهد چشید و همین معادله ثابت عنصر تعیین کننده نبرد است.

عطایا این را هم اضافه کرد: ما نیازمند پشتیبانی و همراهی کل محور مقاومت هستیم تا همه به یاری خدا در آزادسازی سرزمین اشغالی و مقدسات و نیز شکست طرح آمریکایی- صهیونیستی در منطقه سهیم باشیم. اگر رژیم صهیونیستی که بر روی جنایت و کشتار بنا شده فقط خودش تک و تنها باشد یک ساعت و یا یک روز هم در مقابل موشکهای مقاومت دوام نمی آورد.

به وقت پیروزی

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی خطاب به عوامل برنامه به وقت قدس اظهار امیدواری کرد که این برنامه روزی از قدس پخش شود تا نامش «به وقت پیروزی» تغییر کند! وی گفت: همچنین از رهبری حکیمانه و مدبرانه جمهوری اسلامی ایران هم تشکر می کنم که توانسته با مقاومت در سراسر جهان و نیز مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست پیوند برقرار کند و لیاقت و شایستگی های مقاومت را درعمل اثبات کند.

عطایا سخنان خود را با خطاب به مردم ایران پایان داد و گفت: از ملت ایران هم که او را شریک حقیقی دستاوردها می‌دانیم قدردانی می‎‌کنم چرا که ملت ایران نیز سختی‌ها و فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه اقتصادی را تحمل می‌کند در عین حال رهبری جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایران با وجود تمام مشکلات از مقاومت فلسطین پشتیبانی می کنند. از رهبری ایران و ملت ایران و رسانه های ایرانی و همچنین شما که حامی مقاومت هستید تشکر می کنم.

کد خبر 814116
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha