گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد در جریان تلاش یک گروه از نیروهای اشغالگر برای آزادسازی یک اسیر صهیونیست نزد مقاومت در غزه، اسیر نظامی مذکور به هلاکت رسید.

شکست کماندوهای اسرائیلی

به گزارش همشهری آنلاین، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس درباره شکست این عملیات ارتش اسرائیل توضیح داد که مجاهدان این گردان‌ها متوجه حضور نیروهای کماندوی اسرائیلی برای آزادی یکی از اسرا شده و با آن‌ها درگیر شده‌اند.

براساس بیانیه القسام، طی این درگیری شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و تعدادی هم مجروح شده‌اند؛ پس از این شکست، جنگنده‌های اسرائیلی منطقه درگیری را تحت بمباران شدید قرار می‌دهند تا نظامیان‌شان بتوانند عقب‌نشینی کنند.

شاخه نظامی حماس تصریح کرد که در جریان این درگیری‌ها «ساعر باروخ» نظامی اسیر ۲۵ ساله اسرائیلی به شماره شناسایی ۲۰۷۷۷۵۰۳۲ کشته شد، و سلاح یکی از نیروهای کماندوی اسرائیلی و دستگاه ارتباطی آن‌ها با یکدیگر نیز به غنیمت گرفته شد.

با اعلام القسام مبنی بر کشته شدن این سرباز اسرائیلی، تعداد تلفات نظامی صهیونیست از زمان آغاز تهاجم به غزه تاکنون، به ۹۲ نفر رسید تا مجموع این هزینه‌های جانی در نبرد «طوفان الاقصی» به ۴۱۹ نظامی اسرائیلی برسد.

باوجود تلاش نهادهای نظامی و امنیتی تل‌آویو برای پنهان کردن آمار تلفات اسرائیلی در حمله زمینی، مسئولان بیمارستان سوروکا در بئر السبع، شب گذشته اعلام کردند که از آغاز عملیات زمینی در غزه ۱۹۵۰ نظامی مجروح اسرائیلی به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

کد خبر 814045
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    8 0
    لعنت بر رژیم صهیونسیتی
  • Сэр. RU ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    2 0
    لعنت به حکومت شیطانی، خبیث و پست اسرائیل.