سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعلام کشف فساد دیگری در کشور که از مدت‌ها قبل مورد رصد مسولان قضایی و اجرایی بود، به حق خاطر عزیز مردم را مکدر کرد.

مسعود ستایشی - سخنگوی قوه قضاییه

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با اشاره به گرامی داشت هفته دانشجو اظهار کرد: هر ساله ایام ۱۶ آذرماه یادآوری جانفشانی ها و بیداری عمیق جنبش دانشجویی و دانشجویان فداکار ما در برابر خوی استکباری بوده است.

وی افزود: جنبش دانشجویی، حرکت تعالی بخش است.

ستایشی تصریح کرد: قوه قضاییه آماده است تا مطالبات و انتقادات دانشجویی را با گوش جان بشنود و برای حل مسایل کشور از این ظرفیت کشور استفاده کند.‌

وی با اشاره به مبارزه با فساد گفت: متاسفانه خبری را اخیرا داشتیم و اعلام کشف فساد دیگری در کشور که از مدت‌ها قبل مورد رصد مسولان قضایی و اجرایی بود، به حق خاطر عزیز مردم را مکدر کرد. گرچه این فساد توسط شرکت خصوصی غیردولتی شکل گرفت ولی مشخص شد همکاری های مختلفی در بخش های ذی مدخل شده تا ارز و منابع ملی به آن تخصیص بیابد و پس از بررسی ها مشخص شد ارز تخصیص یافته نه تنها در محل خود صرف نشده بلکه موجبات فساد را ایجاد کرده است.

وی افزود: قوه قضاییه با پیگیری های موجدانه و همه جانبه ضدفساد خود به محض کشف سرنخ های فساد وارد شده، این روند را تا انتها و بدون هرگونه تسامح اقدام کند. اراده دستگاه قضایی آن است که امر پیشگیری و مقابله با فساد را همزمان دنبال کند و اجازه ندهیم این پرونده مهم و ملی خدایی نکرده دچار اطاله رسیدگی شود.

وی ادامه داد: اهتمام قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های ذی مدخل نسبت به کشف و ادامه یافتن آن امری مطلوب است. نسبت به قصور و تقصیر و ترک فعل همه دستگاه ها ورود می کنیم. در این پرونده برخی مدیران و افراد ذی ربط با قرار صادره در بازداشتند و برخی با تامین‌های مناسب آزادند و تحقیقات ادامه دارد. به محض تکمیل تحقیقات و شرایط قانونی برای اطلاع رسانی، اطلاعات واصله را به آگاهی مردم می‌رسانیم.

ادامه دارد...

کد خبر 813312
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • مهدی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    5 0
    این دزدیها مردم رو بدبخت کرده.بعدش هم همه رو از جیب مردم میکشن بیرون.فساد زیاده نگید نیست
  • US ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 0
    چطوری در کشور اسلامی فساد هست
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      1 1
      اگر وی پی ان رو خاموش کنی بهت میگم چرا
  • سعید IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 0
    کدوم کشوری صد وچهل هزار میلیارد تومن رو میده دست اشخاص؟ آیا این ادامه رانت در کشور نیست؟!
  • US ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    1 0
    اسم کمپاتی هست چای دبش و چه جور دبش چهار بیلیون دلار رانت؟خواری کرد