زن جوانی که با همدستی دو نفر دیگر نقشه ربودن پسر همسر سابقش و خروج او را از کشور طراحی و اجرا کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

آدم ربایی

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کاظم صادقی رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت: اوایل هفته مرد جوانی در تماس با پلیس از ربوده شدن پسر ۱۴ ساله‌اش در راه مدرسه خبر داد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسربچه توسط سرنشین یک خودرو سواری بعد از تعطیلی مدرسه در یکی از خیابان‌های شهر بیرجند ربوده و به مکان نامعلومی انتقال داده شده‌ است. در ادامه مشخص شد همسر سابق شاکی با انگیزه انتقام‌گیری از پدر کودک، با کمک ۲ نفر از همدستانش اقدام به ربودن پسر بچه کرده و سپس از محل متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: بلافاصله ۲ همدست آدم‌ربا که زن بودند شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. در ادامه، با بررسی و انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد فرد آدم‌ربا (همسر سابق شاکی) قصد انتقال غیرقانونی پسر را به خارج از کشور داشته ‌که در کمتر از ۹ ساعت طی یک عملیات غافلگیرانه در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی دستگیر شد و پسر به آغوش خانواده بازگشت.

کد خبر 813250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha