سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
۱ نفر

راننده متخلفی که در محور پاوه - روانسر اقدام به انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز کرده بود از طریق فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.

بازداشت  / دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد رستمی اظهار کرد: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی که راننده یک دستگاه وانت در محور پاوه - روانسر اقدام به انجام حرکات نمایشی مخاطره آمیز کرده بود، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: راننده متخلف در محور پاوه به روانسر با ایجاد حرکات نمایشی و مخاطره آمیز موجب به خطر افتادن جان دیگران و ایجاد جو نارضایتی عمومی شده بود.

عکس | وانت دیوانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی روانسر ادامه داد: ماموران پلیس راه این شهرستان با شناسایی راننده متخلف در عملیاتی ضمن توقیف خودرو، راننده را هم دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی با اشاره به انتقال خودرو وانت پیکان به پارکینگ از معرفی راننده متخلف به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: هر شخصی بخواهد با اعمال و رفتارش باعث ناامنی و ایجاد وحشت شود، قاطعانه با او برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد که امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و پلیس در این خصوص با هیچکس تعارف نداشته و با برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی برخورد قانونی خواهد کرد؛ چنین افرادی بدانند که تخلف آنها از طریق مأموران و دوربین‌های ثبت تخلفات قابل رهگیری است و علاوه بر آن ماموران پلیس با رصد فضای مجازی پیگیر تخلفات و جرایم خواهند بود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

کد خبر 813238

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha