بازیکن آلومینیوم می‌گوید با وجود اینکه با اشتباهات داوری چند امتیاز را از دست دادند اما دوباره پرقدرت به کورس مدعیان برمی‌گردند.

عارف حاجی عیدی

همشهری‌آنلاین - علی اصغر درویش - «عارف حاجی عیدی» در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر درحالی که تیم آلومینیوم اراک با یک بازیکن کمتر تا دقیقه ۶۳ یک بر صفر از تیم پیکان عقب افتاده بود گل تساوی را به ثمر رساند تا تیم مجتبی حسینی در جنجالی‌ترین بازی هفته یازدهم یک امتیاز کسب کند. حاجی عیدی که اولین گل خود را برای آلومینیوم را در این فصل زدف از شرایط این تیم در لیگ با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

*گل حساسی زدی؟

زحمت همه بچه‌ها و کادر فنی بود.

*داستان همیشگی این فصل و تعطیلی لیگ. چه صحبتی در این زمینه داری؟

تیم آلومینیوم برخلاف تیم‌های دیگر لیگ تمرینات فشرده‌ای در این تعطیلات دارد و یکی از دلایل نمایش خوب تیم ما در این فصل همین موضوع است اما خب از طرف دیگر بدنسازی‌های پی در پی باعث مصدومیت بسیاری از بازیکنان آلومینیوم شده است.

*چه بازیکنانی از آلومینیوم در حال حاضر مصدوم هستند؟

خودم در اواخر بازی با پیکان همسترینگم کش آمد و مصدوم شدم، مهران موسوی و مرتضی تبریزی هم مصدوم هستند. برای بازی هفته بعد مقابل صنعت نفت آبادان چند محروم داریم و مهدی لیموچی یکی از این بازیکنان محروم است.

*خطای روی لیموچی اخراج داشت؟

برخی از کارشناسان گفتند درست بوده اما اخراج به نظر سخت‌گیرانه بود.

*روی گلی که زدید و آفساید شدف داوری حسابی روی اعصاب کادر فنی و بازیکنان آلومینیوم رفت.

داوری‌ها تا اینجا خیلی در نتایج تیم آلومینیوم تاثیر گذاشته است. از بازی با پرسپولیس که گل آفساید این تیم مورد قبول واقع شد و همچنین گل فولاد که آن هم در شرایط آفساید زده شد تا بازی با استقلال یک پنالتی مسلم تیم ما گرفته نشد و در آخر هم همین بازی با پیکان که به شکل عجیبی گل کاملا سالم با پرچم کمک داور مردود شد.

*داور وسط ظاهرا نظر دیگری داشت؟

فیلم آن گل را دست همان لحظه به ناظر بازی نشان دادیم و او هم گفت که گل سالم است و فیلم را به آقای حیدری نشان می‌دهد. آقای حیدری هم اعلام کرد که گل سالم بوده اما نظر کمک داور شرط است.

*چرا کمک داور؟

اینطور که آقای حیدری گفتند که طبق قانون جدید داور وسط نمی‌تواند روی تصمیم کمک داور اعمال نظر کند.

داور می گوید روی حرف کمکش نمی تواند حرف بزند  |گل ما سالم و  اخراج لیموچی سخت‌گیرانه بود

*قبل از ورود به آلومینیوم پیشنهادهای دیگری هم داشتی؟

۱۰سال در سایپا بودم و بازوبند کاپیتانی را می‌بستم اما تصمیم داشتم وارد لیگ برتر شوم. البته چون با آقای محمد فکری در سایپا کار کره بودم از تیم هوادار نیز پیشنهاد داشتم و همچنین تیم ملوان ولی در نهایت راهی آلومینیوم شدم و انتخاب خوبی کردم.

*فکر می‌کنی آلومینیوم در پایان فصل چه رتبه‌ای را کسب کند؟

یکی از سه چهار تیمی هستیم که فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم و فکر می‌کنم در پایان فصل جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم. چند امتیاز را با اشتباه داوری از دست دادیم اما پرقدرت برمی‌گردیم.

*چه تیمی را در قامت مدعی قهرمانی می‌بینی؟

اشتباهات داوری تاثیر زیادی روی جایگاه تیم‌ها گذاشته اما فکر می کنم سپاهان با تیمی که بسته مدعی اصلی قهرمانی است.

*چه هدفی در این فصل داری؟

تمام تمرکزم این است که به آلومینیوم کمک کنم و ۲ سال با این تیم قرارداد دارم. امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

کد خبر 812649
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha