مرد جوانی با مراجعه به کلانتری گفت که همسر سابقش او را از خانه بیرون کرده چراکه همه اموال خود را در طول زندگی به نام او کرده بود و این در حالی است که همسر سابق وی مجددا ازدواج کرده است.

افسردگي مردان

به گزارش همشهری آنلاین، مرد ۴۱ ساله با بیان اینکه در آشفته‌بازار زندگی دچار سردرگمی عجیبی شده‌ام درباره تلخ‌ترین روزهای زندگی خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری معراج مشهد گفت: ۱۱ ساله بودم که درس و مدرسه را رها کردم و شاگرد تراشکاری شدم. خیلی زود این حرفه را آموختم و در حالی که استادکاری ماهر بودم عازم خدمت سربازی شدم.

هنوز آخرین روزهای پایان خدمت سربازی را می‌گذراندم که به پیشنهاد مادرم به خواستگاری دخترخاله‌ام رفتم. تهمینه ۱۵ سال بیشتر نداشت، اما من هم عاشق ادب و اخلاق او بودم به همین خاطر خیلی زود مراسم ازدواج ما برگزار شد و من که کارگاه تراشکاری راه‌اندازی کرده بودم برای همسرم نیز زندگی مرفهی فراهم کرد؛ چراکه درآمد خوبی داشتم و اوضاع مالیم هر روز بهتر از گذشته می‌شد.

به دلیل علاقه‌ای که به تهمینه داشتم، خودرو و خانه و حتی کارگاه را به نام او سند زدم و از سرویس طلا تا گوشی‌های گران‌قیمت برایش می‌خریدم، اما در حالی که ۲ فرزند دختر و پسر داشتیم از حدود ۴ سال قبل متوجه رفتارهای مشکوک او شدم که مدام با گوشی تلفن در حال پیامک‌بازی بود و لحظه‌ای گوشی را از خودش جدا نمی‌کرد.

البته همسرم در طول ۲۰ سال زندگی مشترک چند بار ادعا کرد که به من علاقه‌ای نداشته و فقط به خواست پدر و مادرش احترام گذاشته است و از سوی دیگر هم از تهدیدهای مادر من ترسیده که به خواهرش گفته بالاخره تهمینه را در مسیر مدرسه می‌دزدیم! تهمینه این حرف‌ها را گاهی بر زبان می‌راند، اما من حرف‌های او را به شوخی می‌گرفتم.

شبی فرصت پیدا کردم و وارد محتویات گوشی تلفنش شدم. از آنچه می‌دیدم، خشکم زد. باورم نمی‌شد او با یکی از بستگان نزدیکم ارتباط داشته باشد. از آن روز به بعد دیگر زندگیم به هم ریخت چراکه او برای مردان غریبه دیگری نیز پیامک ارسال کرده بود. خلاصه یک روز او را تعقیب کردم و دیدم به منزل فرزین ـ یکی از بستگان نزدیک که ثروت زیادی دارد ـ رفت. آنجا بود که با چند تن از اطرافیانم تماس گرفتم، ولی در این هنگام همسرم از خانه بیرون آمد و همه چیز را انکار کرد.

دیگر سوءظن رهایم نمی‌کرد و همسرم مدعی بود که با کسی ارتباط غیراخلاقی ندارد، ولی من با آنچه در گوشی تلفن او دیده بودم حرف‌هایش را باور نمی‌کردم. بالاخره کار به جایی رسید که او در مقابل ادامه زندگی مشترک با من، حق طلاق هم از من گرفت. اما من همچنان از این وضعیت زجر می‌کشیدم تا اینکه تهمینه بالاخره طلاق گرفت و ۸ ماه بعد با مردی ازدواج کرد که راننده تریلرهای ترانزیتی بود. او مرا از خانه بیرون کرد و خودروام را نیز گرفت چراکه اسناد آنها به نام او ثبت شده بود.

اکنون دختر نوجوانم در کنار همسرم زندگی می‌کند و من به همراه پسرم حیران و سرگردان مانده‌ام تا شاید روزی سر همسرم به سنگ زمانه بخورد و به زندگی مشترک با من بازگردد.

با دستور سرگرد امیررضا فعال رئیس کلانتری معراج مشهد بررسی‌های تخصصی و اقدامات مشاوره‌ای این پرونده به کارشناسان دایره مددکاری اجتماعی کلانتری سپرده شد.

کد خبر 812579
منبع: خراسان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • FR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    55 1
    درس عبرت برای مردان ساده ایرانی!
  • محمود IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    42 0
    توف تو روی هر چی زن خیانت کارو نمک نشناسه. خدا بهت صبر بده. اونو که کار نداره😪
  • وحید IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    37 2
    حق مردهای ساده ک جو میگرتشون و اموالشون میزنن ب نام خانوما همینه،حالا وایستا ببین و حصرت بخور،
  • اهورا IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    27 4
    داداش باختی بدم باختی
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    21 1
    سادگی و ساده لوحی بیش از حد کار دستش داده همه پل ها رو هم خراب کرده حالا میگه منتظرم روزی برگرده. زهی خیال باطل.
    • بلوچی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      19 2
      داداش اونی که باخته زن هوس باز و نمک نشناس است ، شاهنامه اخرش خوش است . نه زیبایی و نه جوانی هیچکدام پایدار نبست باید منتظر اعمال زشت خودش باشه ، کمی صبر سحر نزدیک است.
    • علیپور IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      4 1
      به نظر من جای زندگی کردن نداره این همه بی مسعولیتی
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    26 2
    وای بر تو که حاضری این همسرت برگرده ؟
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    35 3
    حقته اینهمه بلا سرت اومده منتظری تا بازم برگرده😂
  • سید ابراهیم شاهروبندی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    28 2
    از نو، دوباره برخیز و بهتر از قبل شروع کن، شک نداشته باش که بازنده اوست ...داداش خودتو نشون بده، همین حالا بلند شو و بگو یا علی مدد، ،مرد باید شکست ناپذیر باشد،
  • رامین IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    16 1
    شما میتونید از طریق وکیل تمام اموالتان رو اگه هنوز بنام همسرت هستن رو پس بگیری دوندگی داره ولی ارزششو داره یخورده تعصب وغیره هم باشه بد نیست
  • علیرضا حسن زاده IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    12 2
    این داستان نمونه ای از هزاران موارد نه تنها مشابه بلکه عین هم یا بدتر از آن در جامعه ایرانی میباشد که ضعف قوانین از برگرداندن اموال غارت شده که به رسم اسلامی رخ داده است و این در حالیست که خانم تابحال در این زندگی نه دست به سیاه و سفید میزد و نه درآمدی و شغلی داشت و بیچاره مرد خانواده برای دلگرمی و پایداری زندگی اموالی را که با هزاران تلاش و کوشش و عذاب عرق جبین بدست آورده را بنام همسر به اصطلاح وفادار میکند ولی عاقبت بعلت خیانتهایی که از جانب خانم محترم سر میزند و زندگی را به باد فنا میدهد کل دار و ندار مرد بیچاره را با حمایت قانون از دستش میگیرد متاسفم که جدی حرف زدم امیدوارم که پاکش نکنید تا جوانان قبل ازدواج بخوانند و آگاه باشند
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    16 2
    همین مردهای زن ذلیل وساده متاسفانه زنها را گستاخ کرده.ودرکمال رفا بازم خیانت میکنند ب شوهرشون
  • ناشناس IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    8 3
    نباید که دارو ندارتون رو به اسم زن کنید،حالا ختی اگر فرشته باشد،هر فردی باید برای خودش شخصیت و عزتی قایل باشد و پس اندازی داشته باشد.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    12 4
    واقعا زنان ایرانی اکثرا بی فرهنگ و بی جنبه هستن
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    7 8
    دوست عزیزهرکسی چه زن یامردبه زندگی مشترک خیانت کنه دیگه به دردزندگی مشترک نمیخوردقیدشوبزن خداکمکت میکنه منتظربرگشت یه خائن نباش دل که خوش نباشدتوبهشت هم به دردنمیخوردیاعلی بگوفکرشوازسرت بیرون کن مطمئن باش پیروززندگی شمایی ناراحت نباش تازه خوشحال هم باش که خودش رفته دوباره شروع کن اون که خیانت کرده مطمئن باش چوبشومیخوره فقط صبرکن وببین چون چوب خداصدانداره دیروزودداره ولی حتمی است
  • عاشور IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    5 2
    خاک تو سرتون بکنن آخه چرا اینقدر زن ذلیلید که زناتون اینکارو باتون میکنن..وقتی دین و خدا و پیغمبر میگه که زن نبایدسالاری بکنه همینه..من خیلی ازدوستان و همکارام رو دیدم که زناشون اینکارو باشون کردن..بسه دیگه اینقدر به این زنا تسلیم نشید..ظرفیتش رو ندارن..هاشمی ازاهواز
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    8 0
    سلام برادر اگه از من حقیر میشنوی فکر این زن را از سرت به در کن و سعی کن با چشمانی باز و وسنجش کامل بعد از اینکه با توجه به حرفه ای که داری اوضاع مالی به سامان شد همسری انتخاب کنی که اگر این بار اشتباه نکنی و با دقت عمل کنی و به خواست خدا همسر مطلوب خود را بیابی آن وقت تازه میفهمی که زندگی چیست و حسرت سالهایی را میخوری که در کنار او سپری کردی ودخترت را به خودت برگردان که از مادر نیاموزد هر آنچه که نباید
  • امير حسین IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    3 2
    درس عبرت ک یه مفت خور رو میگیرید هیچی به نامش نزنید چون خودتون زحمت کشیدید
  • CA ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    4 0
    نتیجه اعتماد بی جا
  • ن،ا IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    4 0
    چیزی که عجیب است پافشاری واصراراین آقا به ادامه زندگی بااین خانمه اگه داستان زندگیش روصادقانه بیان کرده،اگه ازبی چیزی بمیره بهتر اززندگی با این خانم نیست؟،من احساس می کنم،قبل از دارایی ،اعتمادبه نفسش رو درمقابل این خانم ازدست داده،که بزرگترین سرمایه ی هرانسانی است وهمین باعث گستاخ شدن همسرش شده،برگشت خانم به هرشکلی شکوهی برای این آقا به ارمغان نخواهدآورد.
  • احمد IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    2 0
    خاک تو سرت که بازم قصد داری برگرده برات با اینکه اونو محرز تو خونه غریبه گرفته بودی. بهنظرم نباید به روزمیدادی و یه جوری املاکتو ازش میکشیدی و با اوردنگی مینداختیش بیرون و طلاقش بده. زن هر حرفیکه میزنه باید جدی بگیری اگه خیانت کنه بار باد هم خیانت میکنه شما قبل از زن گرفتنت اول درباره مادرش تحقیق میکردی بعد دخترشو میگرفتی مادره هرچی باشه دخترش هم مثلش در میاد. ..
  • سامان IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 0
    منتظری سرش به سنگ بخوره؟ یه جو غیرت بد نیست مرد حسابی ،چرا چون پول و خونه و ماشینت دستشه منتظری برگرده؟
  • ع IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 0
    تف به ذات هرچی زن و مرد هرزه هست که دانسته وآگاهانه اینچنین زندگی دیگران رو آوار میکنن رو سرش
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    این آقا حالا چقد بی خیال میگه منطزریم برگرده همین تجربه رامن خودم لمس کردم وهرگزنمیبخشمش وباهاش میجنگم چون اگر زنی شوهرش رادوست نداشت مثل ی آدم بیادبگه جدابشیم نه اینکه نانشرابخورد مخفیانه خیانتکند آنهم چندین سال آنهم مادر وبچه
  • اندیمشک IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    سلام داداش:چراابروی خودمیبری یگ گلوله حرامش کن:بره:فقط
  • بی همتا IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    خاک برسرت تمام اموالت بنام زنت کردی اونم دیده همه چی داره تو هچی نداری اس پاسی رفته سراغ یه پول دار دیگرو به تیغه حقت باید مردای سادهرو این بلا سر شون اورد مرد زرنگ بعد مرگش اموالش به زنش میده تا از مستی مال فیلش یاد هندوستان نکنه