اشغالگران از بمب ممنوعه فسفری برای هدف قرار دادن مناطق مسکونی استفاده می‌کنند.

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: درپی آغاز دوباره حملات شدید ارتش رژیم‎صهیونیستی به نوار غزه صدها فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیدند.

فیلمی از حملات اخیر صهیونیست‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد اشغالگران از بمب ممنوعه فسفری برای هدف قرار دادن مناطق مسکونی استفاده می‌کنند.

کد خبر 812367

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 1
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸/ دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، اروپا و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد.
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 1
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸/ دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، اروپا و مزدورانشان را بگیرد، باید استعفا بدهد.
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 2
    آمریکا جنایتکار متهم اصلی در تجهیز داعش و رژیم صهیونیستی است
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 1
    حملات ارتش اسرائیل جنایتکار به غزه جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار و هم سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    که از ابتدای آغاز حملات این رژیم تاکنون ۱۵۲۰۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند؛ تنها حملات پس از آتش‌بس، منجر به شهادت ۱۹۳ فلسطینی و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است. که پس مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 2
    صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    در این مدت 57 روز بیش از 200 هزار واحد مسکونی در غزه توسط اسرائیل و آمریکا به طور کامل ویران شده است.
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 1
    تعداد شهدای غزه به 15207 نفر رسید سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار مانند انگلیس، فرانسه و آلمان کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 1
    چرا کشورهای عربی در حمایت از فلسطینی ها کوتاهی میکنند؟
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 1
    وحشی‌گری آمریکا در غزه دفاع از خود نیست. وحشی‌گری اسرائیل در غزه دفاع از خود نیست. نیروهای آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟ نیروهای غرب جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟ آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی در غزه است. آمریکا، انگلیس و آلمان در جنگ غزه به طور مستقیم از اسرائیل حمایت نظامی می کنند. حضور نیروهای آمریکایی در سوریه و هم عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین المللی بوده است و هم تجاوز به حاکمیت ملی سوریه و عراق محسوب می شود. ایران متأسفانه از سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش کوتاهی کرده است چرا؟ آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی در غزه است دولت آمریکا شریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است. تعداد شهدای غزه به 15207 نفر رسید سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار مانند انگلیس، فرانسه و آلمان کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند