وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن متهم کردن جنبش حماس به دست داشتن در عملیات مقاومتی قدس اشغالی، گفت که این عملیات اهمیت سیاست توزیع سلاح در میان شهرک‌نشینان را اثبات کرد.

بن‌گویر

به گزارش همشهری آنلاین، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در محل عملیات مقاومتی در قدس اشغالی که به هلاکت سه صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر انجامید، حاضر شد.

بن گویر ضمن سخنانی در محل عملیات ضمن درخواست از شهرک‌نشیان صهیونیست برای حمل سلاح به منظور محافظت خود از گفت: عملیات قدس ثابت کرد که سیاست توزیع سلاح چقدر اهمیت دارد.

وی در ادامه با متهم کردن جنبش حماس به دست داشتن در عملیات قدس اشغالی تصریح کرد: حماس دو موضع متفاوت را در رفتار با ما اتخاذ کرده است و ما نباید چنین اجازه‌ای به آنها بدهیم.

لحظه درگیری خونین در قدس اشغالی ؛ تصاویر دوربین مداربسته را ببینید

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات مقاومتی سحرگاه امروز پنج شنبه در شهرک راموت در قدس اشغالی، سه صهیونیست به هلاکت رسیده و چند نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

این رسانه‌ها مدعی شدند که مجریان این عملیات نیز به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسیدند.

همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر بعد از عملیات قدس و کشته شدن ۳ اسرائیلی از جمله یک خاخام برجسته اعلام کرد که توزیع اسلحه بین صهیونیست ها را گسترش می دهد.

کد خبر 811984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابائی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    3 0
    صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • بابائی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 0
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶/ اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و امارات و ترکیه و اسرائیل و عربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
  • بابائی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 55 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    خون مردم مظلوم غزه موجب رسوایی مدعیان حقوق بشر شد خون قریب به ۲۰ هزار انسان بی گناه به ویژه هزاران زن و کودک مظلوم، ماهیت پلید فرهنگ و تمدن غرب را آشکار ساخته و موجب رسوایی مدعیان حقوق بشر و انسانی شده است. جنایت های رژیم صهیونیستی در قتل عام وحشیانه زنان و کودکان و بمباران مناطق مسکونی و درمانی، باعث بیداری وجدان های بشری شده است و مردم در شهرهای مختلف دنیا به ویژه در کشورهای حامی صهیونیست ها به رغم ممنوعیت و مجازات های تعیین شده، به صورت گسترده برای حمایت از مردم فلسطین و علیه صهیونیست ها به خیابانها آمده اند. خون قریب به ۲۰ هزار انسان بی گناه به ویژه هزاران زن و کودک مظلوم، ماهیت پلید فرهنگ و تمدن غرب را آشکار ساخته و موجب رسوایی مدعیان حقوق بشر و انسانی شده است.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    در این مدت 56 روز بیش از ۴۶ هزار واحد مسکونی در غزه توسط اسرائیل و آمریکا به طور کامل ویران شده است.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ آمریکا هیچ حقی در دفاع از خود ندارد. اسرائیل هیچ حقی در دفاع از خود ندارد. سکوت شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره جنگ غزه به نفع اسرائیل و آمریکا است.