دوران شرارت‌ها و هنجارشکنی‌ها دیگر تمام ‌شده و مثل قدیم کسی نمی‌تواند سر محل بایستد و زنجیر بچرخاند و از آدم‌هایی که از آنجا رد می‌شوند بپرسد: بچه این محلی؟ و اگر نبود احساس ناامنی کند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین، کم نشنیده و ندیده‌ایم آدم‌هایی را که به‌راحتی قانون‌شکنی کرده و در پی اذیت و آزار دیگرانند، اما مدتی است که پلیس پایتخت دست اراذل و اوباش را خوانده و اجازه نمی‌دهد این افراد شرور، آزاری به دیگران برسانند.

در خبرها هم دائم تکرار می‌شود که گروه‌های اراذل و اوباش در محل‌های مختلف دستگیر و مجازات شده‌اند. ماجرا این است که از ابتدای امسال پلیس تهران با رویکرد تهاجمی و پیشگیرانه برخورد با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده است. در واقع اراذل و اوباش تحت رصد کامل پلیس قرار دارند و پلیس قبل از اینکه اصلا شرارتی رخ بدهد، به سراغ اوباش رفته و برنامه آنان را عقیم می کند.

بیشتر بخوانید:

این اقدام پلیس نتیجه خوبی داشته و آنطور که سازمان اطلاعات پلیس آمار گرفته، پلیس با پیش‌دستی تا حالا بیش از ۱۳۰برنامه این گروه از افراد هنجارشکن را قبل از عملی شدن، در نطفه خفه کرده و در نتیجه اکنون شاهد کاهش ۴۵درصدی شرارت در تهران هستیم.

با این دست‌فرمان پلیس و با توجه به اینکه این اقدامات با شدت و جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت، احتمالا تا آخر باید شاهد کاهش بیشتر شرارت‌ها هم باشیم تا جایی که دیگر اثری از اراذل و اوباش باقی نماند.

کد خبر 811780

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha