رضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در خط حمله با بحران نداشتن مهاجم تمام کننده مواجه است.

کنعانی‌زادگان

همشهری آنلاین- پرسپولیس یکشنبه‌شب در عربستان در بازی با النصر یک امتیاز گرفت تا شانس ماندن در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. علیرضا نورمحمدی، مدافع سابق پرسپولیس درباره این بازی گفت: «پرسپولیس برای این بازی انگیزه زیادی داشت و هدفش گرفتن ۳امتیاز بود ولی متاسفانه موقعیت‌های خوبی را از دست داد تا مشخص شود که این تیم در خط حمله همچنان با مشکل نداشتن یک مهاجم تمام کننده مواجه است. پرسپولیس در بازی دیشب نمایش خوبی داشت و مقابل تیم پرستاره النصر چند موقعیت خوب را به دست آورد، اگر این تیم مهاجم تمام کننده داشت می‌توانست ۳امتیاز را بگیرد ولی متاسفانه باشگاه هم نتواست مهاجم مورد نظر یحیی گل‌محمدی را در خط حمله جذب کند.»

او مشکل اصلی پرسپولیس اصلی را نداشتن بازیکن می‌داند: «پرسپولیس در ۳جام درگیر است و باید در هر پست 2بازیکن طراز اول داشته باشد، مثل سپاهان که در فصل نقل‌وانتقالات زرنگی کرد و نفرات خوبی را به خدمت گرفت. از طرفی مصدومیت و سرمارخوردگی بازیکنان هم به شدت پرسپولیس را در این مدت اذیت کرد.»

نورمحمدی در خصوص انتقادهایی که از نبیل باهویی شده، گفت: «تا الان که چیزی از این مهاجم ندیده‌ایم و او نتوانسته تا الان خودش را ثابت کند. شاید این مهاجم نیاز به زمان بیشتری دارد، به هر حال امیدوارم باهویی خودش را نشان دهد.»

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص بازی آخر این تیم مقابل الدحیل گفت: «قطری‌ها می‌خواهند باخت دور رفت را جبران کنند و پرسپولیس بازی راحتی نخواهد داشت. واقعا حیف است که پرسپولیس به مرحله بعد نرود، بازی در تهران برگزار می‌شود و امیدوارم هواداران ورزشگاه را پر کنند تا پرسپولیس با کسب یک برد خوب در نهایت به مرحله حذفی صعود کند.»

کد خبر 811363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارتش س ر خ IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    مهاجم هست،،مربی نداره تیم،،۹۰دقیقه اونا ۱۰ نفره بودن،،،یحیی هنوز میترسید،،