وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی ادعا کرد که این رژیم تا بازگرداندن تمام اُسرا، نوار غزه را ترک نخواهد کرد.

یوآف گالانت

به گزارش همشهری آنلاین، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت که این رژیم تا پیش از بازگرداندن تمام اُسرا، غزه را ترک نخواهد کرد.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: «از تمامی فرصت‌ها برای بازگرداندن ربوده شدگان بیشتر استفاده خواهیم کرد و هر مذاکره‌ای برای آزادی آنها زیر آتش خواهد بود».

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که جنبش حماس آزادسازی دومین گروه از اُسرا در غزه را به دلیل کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی به تاخیر انداخته است.

گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- خبر داد که آزادی دومین گروه از اسرای صهیونیست، منوط به این است که رژیم صهیونیستی اجازه دهد کامیونهای امدادرسانی وارد شمال نوار غزه شوند.

به گفته این گروه، رژیم صهیونیستی به معیارهای آزادی اسرا که قبلا بر سر آن توافق شده بود، پایبند نیست.

مرحله دوم تبادل اسرا میان گروه مقاومت حماس و رژیم اسرائیل قرار بود امروز ودر دومین روز آتش‌بس موقت چهار روزه صورت بگیرد و مقرر شده بود که در مجموع ۵۶ نفر از اسرای دو طرف مبادله شوند.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز گذشته (به وقت محلی) اجرایی شده است.

بعد از گذشت ۴۷ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی «حماس» علیه رژیم صهیونیستی و شکست میدانی ارتش اشغالگران در حمله زمینی به نوار غزه، کابینه رژیم اسرائیل، صبح روز چهارشنبه، توافق آتش‌بس با میانجیگری‌ دولت قطر و مصر را پذیرفت.

کد خبر 810547
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 28
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    29 9
    خوب کاری نداره اسیرانشون رو بده اسیراتون را بردار برو
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    38 21
    در تبادل اسرا سر حماس قطعا کلاه رفته و خواهد رفت و اسرائیل قطعا زیر تعهداتش خواهد زد.
    • عباس IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      18 30
      بنظرم تو رو باید وزیر تبادلات اسیران کرد
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      0 0
      تو اوضاع نمی‌بینی چگونه است
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      0 0
      حماس خیلی زرنگ تر از ظریف و روحانی و عراقچیه. توافق بصورت گام به گام اجرا میشه نه اینکه یه ماهه کل صنعت هسته ای رو به بهای نسیه بدی و آخرشم سرت یه کلاه ده متری بذارن و سینه خیز تا ... بری و قبول نکنی که سرت کلاه گذاشتن
  • US ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    5 14
    پس چراCNN میگه حماس تاخیر کرده چون زندانیها یی رو که میخاسته پس نگرفته ...
  • اسدالله IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    27 25
    باسلام،انشاالله هرچه زودتراین جنگ وبمبارانهای وحشیانه ازسرمردم غزه برداشته شود و رژیم کودک کش وبی رحم وزورگو اسرائیل کمی به خودش بیاد واینقدرحق مردم فلسطین ولبنان را غصب نکند.چقدر ظلم و ستم!!؟؟
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    50 34
    این وزیرجنک دیوانه باید نابود شود ونابودیخویش وهمقطارانش راباورکند
    • کیا دانش IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      0 2
      مقام معظم انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای در مورد عاشورا و سیره امام حسین(ع) میفرمایند زینب کبری دلیل پیروزی خون بر شمشیر است. و با آرامشی خاص از جنس خدا؛ فرمودند: ما به وعده الهی یقین داریم و انشاالله شاهد تحقق آن هستیم
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    34 11
    آخه هر یک روز که اسرائیل به بمباران و تجاوز به غزه ادامه میده حدود 300 فلسطینی کشته میشه خب اسرای اسرائیل مگه چند نفر هستند فوقش 150 نفر که مثلا قراره با 300 تا فلسطینی تبادل بشه آیا ارزش داره روزی 300 نفر کودک و زن و نوزاد تو غزه قتل عام بشند و کشورو خونه مردم غزه با بمب فسفری از بین بره و آب و برق مردم غزه قطع باشه تا فقط شاید اگه اسرائیل 300 تا فلسطینی را با ازای اسرای اسرائیل از زندان آزاد کنه که البته اون زندانی هاهم بلاخره یک روزی آزاد می شدند چون حبس ابد که بهشون نخورده بود و الان اسرائیل چند هزار نفر از مردم غزه را طی این یک ماه تجاوز ربوده پس تکلیف این ربوده شده ها و چند ده هزار زن و کودکی که قتل عام شدن و خونه هایی که با بمب فسفری ویران شدن و دکترها و خدمه بیمارستان های غزه و خبر نگاران و صدها نفر کارکنان سازمان ملل در غزه و کسایی که تو پناهگاههای سازمان ملل تو غزه قتل عام شدن چی میشه!؟ ...
    • رحمانی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      12 18
      درود برشما واقعا اسرائیل مجرم وزورگوبوده وهست درجنگ اخیرجنایات بزرگی در غزه وکرانه باختری رقم زدشاید دراین مدت کوتاه وکشتاروقتل عام صهیونیستها درجنگ جهانی هم به این مدت زمان چنین جنایاتی رخ نداده باشد اسرائیل فرزنددناخلف امریکا وانگلیس این سه فقط زبان قلدری وزور می تواند بازدارندگی جلویشان ایجاد کند چونکه ازانسانیت وترحم در ذاتشان وجود ندارد...
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    22 31
    اسرائیل یک غده سرطانی است و با شروع جنگ غزه روند اضمحلال و نابودی خود را تسریع بخشیده است
    • محمدرضا IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      1 0
      با سلام اسرای فلسطینی بالای 8000 تان که آزادی مابقی اسرای اسرائیلی مشروط به آزادی کل اسرای فلسطینیه
  • محمدزمانی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    16 31
    شما غلط میکنی غزه را ترک نمیکنی با اوردنگی بچه های مقاومت شماها را از غزه میندازن بیرون شماها همانند سگ هاری هستین که بیجهت گاز میگیرین سگ هار باید نابود کرد وزیر خاک دفن نمود اگه خاک تن لش تونو بخود بگیره
  • حمید حسینی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 1
    لعنت خداوند به اسرائیل کودک کش خونخوار
  • علی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    ترو خدا چند روز دیگه بمونین تا بیشتر به درک واصل بشین ، ابله تو که میگفتی حماس رو میخوای سرنگون کنی چی شد ، آها مثل ... گیر کردین تو گل .
  • محمد IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    ... تا حالا سابقه نداشته اسراییل جایی را با جنگ بگیرد و پس دهد پس فعلا دیگه قید شمال غزه را بزنید.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    انشاالله به اسفل السافلین حرامزاده
  • خان IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 1
    در تمام جنگ های پیشین اسرائیل با اعراب مناطق اشغالی به مناطق الحاقی بدل گشته اند و با گذشت زمان مجامع جهانی نیز آن را نادیده گرفته اند. هشدار الحاق شمال غزه و اسرایلیزه کردن آن منطقه دور از انتظار نیست هوشیار کشورهای غربی و اسلامی در این خصوص یک ضرورت است.
  • هادی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 1
    الحمدلله که زنده ماندیم و خواری این رژیم کودک کش را دیدیم که زمانی از نامش عربهای بزدل و حکمای کوچک انها شلوار خود را خیس میکردند توسط یک گروه غیرتمند فلسطینی که تا همین چند سال پیش با سنگ میجنگیدند و به لطف الهام از قدرت مقاومت شیعه مجهز شدند پوز این هیولای جنایتکار کودک کش به خاک ذلت مالیده شد و همین یکماه پیش به امیدنابودی و شخم کردن غزه حمله کردند بجایی رسیدن که تنها هدفشان بازپس گیری اسرای وامانده ای است که معلوم نیست از چه ملیتی هستند و درست مانند خود رژیم جعلی و بی بته هستند و ختم کلام باید گفت و سعیلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
  • امید IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 1
    جنابتکار به کمک رژیم تروریست امریکا فقط در یک ماه چهارده انسان بیگناه را کشته است