فیلمبردار صدا و سیما گفت: سرمربی استقلال در پایان مسابقه هدفونم را کشید و به من الفاظ زشت و ناموسی گفت.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین فیلمبرداری که در پایان مسابقه با جواد نکونام درگیری پیدا کرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من مشغول تصویر برداری پخش زنده بودم و کارگردان در هدفون به من می گفت چه تصویرهایی را بگیریم که نکونام سرمربی استقلال به سمت من آمد و هدفون را ازگوش من برداشت و الفاظ زشت و ناموسی به من داد.

وی افزود: دیگر همکارانشان را که من نمی شناسم هم به سمت من آمدند و به دوربینم آسیب زند و این مساله برای نکونام که در کشورهای دیگر هم فوتبال بازی کرده و با HB آشناست و با پروتکل های تلویزیونی آشناست خوب نیست. نمی دانم دلیل رفتارش چه بود زیرا من پروتکل ها را رعایت کرده بودم.

وی درمورد درگیری با هاشمی نسب و سامره گفت: در ادامه همان بحث آمدند و حرف هایی زدند که نمی توانم آن را تکرار کنم. برای اسطوره های فوتبال ما مثل سامره و نکونام خوب نیست که چنین رفتارهایی داشته باشند.

این فیلمبردار درمورد اینکه به مربیان استقلال نزدیک شده است، گفت: تاجایی که قوانین به من اجازه می داد به نیمکت نزدیک شدم و بیش از حد قوانین کاری انجام ندادم.

کد خبر 810541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    2 2
    وقتی میبرند همه چی خوبه ولی وقتی نمیبرند خودشونو نابود میکنند که چرا بازی را نبردند
  • نیما IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    2 1
    آقای نکونام ما استقلالی ها شما را نمی خواهیم از وقتی علاقه ای به دیدن بازی های استقلال نداریم
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    3 1
    مکتب باشگاه فرهنگی ورزشی کیسه با فحاشی هنگام باخت و تساوی عجین شده، تعجبی نداره، سالی که خودشون قهرمان میشن فوتبال پاکه وقتی دیگران قهرمان میشن تمام ارکان فدراسیون فوتبال ناپاک میشوند از دید کیسه کشا ، فوتبال یعنی هوچیگری