مدیر اداره رفاه تاکسیداران سازمات تاکسیرانی شهر تهران از ارائه خدمات رفاهی ویژه به تاکسیرانان به‌صورت یکپارچه و هوشمند بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین؛ صادقی مدیـر اداره رفاه تاکسیداران سازمان تاکسیرانی ضمن اشاره به شناسایی نیازهای تاکسیرانان در شرایط فعلی گفت: پیرو هماهنگی انجام شده با مراکز مختلف و به منظور فراهم نمودن امکانات رفاهی و ارائه سرویس‌های مناسب به خانواده بزرگ تاکسیرانان، مقرر شد خدمات متنوعی در قالب عقد تفاهم‌نامه همکاری با این مراکز در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد.

صادقی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: قطعات مصرفی خودرو شامل (لاستیک، خرید انواع پکیج‌های روغن موتور، خرید انواع باتری خودرو با تخفیف همراه با ارسال و تعویض رایگان، لوازم یدکی خودرو، به قیمت مصوب کارخانه، استفاده از مجموعه‌های ورزشی شهرداری با ۵۰٪ تخفیف، بازید از اماکن‌ دیدنی شهر تهران، خدمات اقامتی و آموزشی خانه کارگر و ... از جمله خدماتی است که در اختیار تاکسیرانان قرار گرفته است. همچنین با اخذ مجوزات لازم، افزایش سقف تسهیلات قابل ارائه به تاکسیرانان برای استفاده از تالار پذیرایی در برگزاری مراسم مختلف اعم از مجالس عروسی، جشن‌های مختلف و ولیمه سفرهای زیارتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تاکسیرانان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان در بخش باشگاه رفاه تاکسیرانان به نشانی https://taxi.tehran.ir از خدمات رفاهی بهره‌مند شوند.

کد خبر 810397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نادر رشدی..‌.؟... US ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    با عرض سلام وخسته نباشید...؟... خدا... راشکر ...؟...