منابع مطلع از هدف قرار گرفته شدن یک کشتی رژیم صهیونیستی در دریای مکران واقع در شمال اقیانوس هند خبر دادند.

کشتی اسرائیلی

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه المیادین امروز (شنبه) و به نقل از منابع ویژه خود خبر داد یک کشتی رژیم صهیونیستی نیمه‌شب پنج‌شنبه در دریای عرب (دریای مکران) واقع در شمال اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

این منابع گزارش دادند: حمله به این کشتی باری اسرائیل در شمال اقیانوس هند که ساعاتی قبل از اجرایی شدن توافق آتش‌بس انجام شد، منجر به شعله‌ور شدن آتش در آن شد.

المیادین به جزئیات بیشتری از این حمله و طرفی که آن را انجام داده، اشاره‌ای نکرده است.

این اولین بار است که هدف قرار گرفتن این کشتی مخابره می‌شود و به نظر می‌رسد منابع اسرائیلی سعی کرده‌اند این موضوع را کتمان کنند. از سوی دیگر نیز هنوز هیچ طرفی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

حمله به کشتی باری اسرائیلی پس از آن است که یکشنبه هفته گذشته (۲۸ آبان) منابع خبری از ناپدید شدن یک کشتی اسرائیلی در دریای سرخ خبر دادند. پس از آن، شبکه «العربیه» گزارش داد اخباری درباره ناپدید شدن یک کشتی اسرائیلی به نام «گلکسی لیدر» منتشرشده است که ۲۲ خدمه در این کشتی حضور داشته‌اند.

لحظاتی بعد از انتشار این گزارش، شبکه «المیادین» به نقل از منابع آگاه خبر داد نیروی دریایی یمن موفق شده است یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ تحت کنترل خود درآورد.

«یحیی سریع» گفت: هشدار خود را به تمامی کشتی‌های متعلق به دشمن اسرائیلی و یا مقابله با آن تجدید می‌کنیم. این کشتی‌ها به هدف قانونی نیروهای مسلح ما تبدیل خواهند شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: تا پایان تجاوز به نوار غزه و جنایت علیه برادران فلسطینی، به عملیات نظامی علیه دشمن ادامه می‌دهیم.

کد خبر 810288
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    4 0
    یمنی ها واقعا جرات دارن هنوز جنگشون با عربستان به صلح کامل نرسیده با اسراییل عملا نه در حد حرف و شعار وارد جنگ شد و اسراییل چیزی در یمن پیدا نمیکنه بمباران کنه چون جنگ قبلی همه زیر ساخت هاش هدف قرار گرفته بودن
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    3 0
    یمن ها ثابت کردن حرف عمل شون یکی وشجاعت دارن از هیچ قدرتی ترس ندارن
  • ناشناس IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 1
    دنیای عجیبیه از اینور همه دنبال آتش بس هستن . از اونور اینها کشتی میزنند .ضمنا" گفته ای از هیچ قدرتی ترس ندارن . قدرتی وجود نداره که ترس ایجاد کنه .
  • Hasan IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 1
    به اندازه یمن عرضه نداریم
  • سرباز فدایی IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    درد وبلای یمنی ها بخوره روسر حکام بی عرضه عرب