فردا (۳ آذرماه) با توجه به برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان در خیابان انقلاب اسلامی، تغییراتی در خدمات‌دهی خط یک و هفت اتوبوس های تندرو همچنین تمهیدات ترافیکی اعمال خواهد شود.

بی‌آر تی

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان در روز ۳ آذرماه در خیابان انقلاب اسلامی، تغییراتی در خدمات خط یک و هفت اتوبوس های تندرو اعمال خواهد شد.

از ساعت ۵ بامداد روز جمعه، خط یک اتوبوس‌های تندرو حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب اسلامی خدمات رسانی نخواهد داشت و شهروندان می‌توانند از اتوبوس‌های تک‌کابین پیش‌بینی شده در میدان امام حسین (ع) از طریق خیابان جمهوری تا میدان انقلاب اسلامی عزیمت کنند سپس به مقصد میدان آزادی ادامه مسیر دهند.

همچنین در خط هفت اتوبوس‌های تندرو نیز در زمان برگزاری مراسم از میدان جمهوری اسلامی تا میدان ولیعصر(عج) خدمات رسانی انجام نخواهد شد و ناوگان این خط حدفاصل میدان راه آهن تا میدان جمهوری اسلامی و همچنین از میدان ولیعصر (عج) تا میدان تجریش خدمات رسانی می‌کنند.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ - نیز اعلام کرد: از ساعت ۷ صبح جمعه در خیابان دماوند از روی پل امام علی تا محدوده میدان انقلاب اجازه تردد داده نخواهد شد.

وی در خصوص محدودیت های توقف گفت: در طول خیابان دماوند از روی پل امام علی ( ع ) به سمت غرب تا میدان انقلاب توقف ممنوع است و از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه (۲ آذرماه) تا پایان مراسم اجازه توقف به خودروها داده نخواهد شد . درکلیه معابر عمود به این محور نیز محدودیت تردد اعمال و به خودروها اجازه ورود داده نخواهد شد .

موسوی‌پور اضافه کرد : مسیرهای جایگزین نیز از شمال به جنوب و جنوب به شمال روی پل چوبی، شمال به جنوب خیابان مفتح و شمال به جنوب خیابان حافظ است و رانندگان می ‌توانند از این معابر جهت جایگزینی مسیر استفاده کنند همچنین خیابان کارگر و میدان انقلاب در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال تردد جریان دارد .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با توجه به اینکه در محدوده مراسم اتوبوس‌های خط یک تندرو شرکت واحد اتوبوسرانی محدودیت اعمال می‌شود با هماهنگی های به عمل آمده ، اتوبوس‌ها از بخش شرقی تهرانپارس تا محدوده میدان امام حسین (ع) و در بخش غربی از میدان آزادی تا میدان انقلاب نیز فعال هستند و طبق اعلام شرکت اتوبوسرانی در مقطع میدان انقلاب تا میدان امام حسین ( ع) با قرار دادن اتوبوس در محورهای جانبی به شهروندان و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

موسوی پور در ادامه گفت: فعالیت مترو نیز مانند روزهای عادی است و هیچگونه محدودیتی برای خدمات دهی ندارند.

به گزارش سایت شهر، وی به شهروندان توصیه کرد: اگر کار ضروری خارج از منزل ندارند در این محدوده تردد نکنند همچنین با توجه به اعمال محدودیت ها انتظار می رود شهروندان همکاری لازم را با تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در اطراف مراسم به‌ویژه در ضلع جنوبی میدان انقلاب با توجه به تراکم ترافیک در خیابان جمهوری داشته باشند.

کد خبر 810015
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha