درحالی که از اخبار برخی رسانه به نظر می رسید آزاده صمدی در فرودگاه متوجه ممنوع الخروجی شده است اما مدیر عامل خبرگزاری میزان می‌گوید: ممنوع‌الخروجی از پیش به آزاده صمدی اطلاع داده شده بود.

آزاده صمدی

به گزارش همشهری آنلاین، برخی رسانه‌ها نوشتند که آزاده صمدی، بازیگر سینما که امروز ۲۹ آبان برای شرکت در فستیوالی در هند، قصد سفر به این کشور را داشته که با توقیف پاسپورتش روبرو شده و اجازه خروج از کشور پیدا نکرد.

پس از چند ساعت، مدیرعامل خبرگزاری میزان طی پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر (ایکس) نوشت: «ممنوع‌الخروجی از پیش به خانم آزاده صمدی اطلاع داده شده بود و وی با علم به ممنوع‌الخروج بودن به فرودگاه مراجعه کرده است. ‏حتی اینکه، کارگردان فیلم سینمایی «عزیز» هم که همراه وی بوده شب گذشته از دستگاه‌های مسئول در رابطه با آخرین‌ وضعیت ممنوع‌الخروجی وی سوال پرسیده است.»

کد خبر 809122
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 1
    آنقدر پول مفت بادآورده سر هم کرده اند گه پشت سر هم مسافرت به خارج می روند ولی ما بعد از ۳۰ سال کار یک مسافرت به شهرستان هم نمی توانیم برویم .
    • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      1 0
      الان مشکلت فقط آزاده صمدی هست که میخواد هندوستان بره اونم برای کار تخصصیش؟؟! یعنی هیچ مورد دیگه ای تو دنیا نیست فقط همین بود؟ صد تا جای دیگه دیدم دختر فلا شخص یا زن فلان شخص یا پسرش کلا میره جا های آنچنانی خارج زندگی میکنه تو کامنت ها میخونم مردم اومدند خودشونو میخوان بکشند (خوبه حالا هیچیم نیست)براش کلی طرفداری میکنند انگار یه بخش یه تیکه از بدن خودشن ما هم یچیزی بگیم از طرف همون آدما انقدر توهین میشه بهمون که به خودمون هم شک کردیم و دیگه از خودمونم خجالت میکشیم...
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 1
    می خواست کورشه نره