۳۳ سال پیش در چنین روزی برخورد یک خودرو وانت لندکروز با صف مردم در ایستگاه اتوبوس، ۳ کشته و تعدادی مجروح بر جای گذاشت و باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردمی شد.

تصادف لندکروز با صف اتوبوس

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: روزنامه کیهان در۳۰ آبان ۶۹ درباره این اتفاق اینگونه نوشت: بی احتیاطی و سرعت زیاد راننده وانت تویوتا لندکروز موجب کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن تعدادی از مسافران منتظر در صف اتوبوس شرکت واحد شد.

به گزارش خبرنگار کیهان این حادثه ساعت ۱۱ صبح روز گذشته در خیابان سعدی جنوبی، زمانی رخ داد که تعدادی از مسافران در صف اتوبوس منتظر رسیدن وسیله نقلیه بودند که ناگهان تویوتا وانت با سرعت زیاد از خط ویژه اتوبوس در حالیکه از شمال به جنوب خیابان در حرکت بود با خارج شدن کنترل وسیله نقلیه از دست راننده به صف مسافران برخورد کرد و موجب کشته و زخمی شدن چندین نفر شد.

این گزارش حاکیست: مجروحین به بیمارستان معیری و بانک ملی منتقل شدند و چند تن از مجروحین نیز به طور سرپایی در درمانگاه تامین اجتماعی وابسته به بیمارستان مداوا شدند.
به گزارش خبرنگار کیهان، در کنار خیابان خون زیادی ریخته بود تعدادی از مردم متاثر از این حادثه در کنار خودرو اجتماع کرده بودند. اسباب و لوازم مسافران در محل دیده می‌شد و تعدادی کفش نیز در اطراف افتاده بود.

یکی از شاهدان حادثه گفت: حدود ۱۵ نفر در صف اتوبوس ایستاده بودند که یک مرتبه این ماشین از راه رسید، دیگر چیزی نفهمیدم صدای جیغ و داد زن و مرد بود که به گوش می‌رسید این شاهد گفت: من پیکر خون آلود ۳ نفر را دیدم که وضع وخیمی داشتند و از دهان و گوش آنان خون می‌آمد و توسط مردم به بیمارستان انتقال یافتند.
شاهد دیگری گفت: اتومبیل سرعت زیادی داشت و برای پرهیز از برخورد با موتور سیکلت از مسیر خود منحرف شد و به صف مسافران کوبید.

به دنبال وقوع حادثه ماموران انتظامی در محل حاضر و پس از تنظیم پرونده راننده را به کلانتری انتقال دادند.

کد خبر 809098
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha