مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
۰ نفر

نهالستان غرب نهال از جمله نهالستان های معتبر و با سابقه در کشور است که در این محتوا درباره پیش فروش نهال های این مرکز توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

گردو

نهالستان غرب سالانه با تولید نهال های با کیفیت و فروش آن به باغداران در سراسر کشور با بهترین قیمت، توانسته یکی از بهترین نهالستان های کشور شناخته شده و به دلیل حذف واسطه ها، نهال را با قیمت مناسب در اختیاران باغداران و کشاورزان قرار دهد.

نهال های اصلاح شده چیست؟

نهال های اصلاح شده به معنای بهترین ژنتیک شناخته شده در طبیعت هستند و هیچ گونه دستکاری ژنتیکی در ژن آنها انجام نشده است و محصولات آنها مضر نیستند. جالب است بدانید امروزه بسیاری از کشاورزان ایرانی به دنبال خرید نهال های اصلاح شده ژنتیکی هستند به طوری که بیش از 40 درصد باغ های ایران زیر کشت نهال های اصلاح شده هستند.

نهال هایی با ژنتیک خوب و اصلاح شده نهال هایی هستند که علاوه بر مثمر ثمر بودن، سریع هم به باردهی می رسند و کشاورز با پرورش این گونه نهال ها چندین برابر باغ معمولی یا سنتی سود می برد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد نهال اصلاح شده، مقاومت بالا در برابر آفات و بیماری ها و مقاومت به سرما در مناطق کوهستانی است.

نهال های اصلاح شده را از کجا می توان تهیه کرد؟

یکی از نکات مهم در خرید نهال اصلاح شده برای احداث باغات اقتصادی، مراجعه به مراکز معتبر است. مجموعه غرب نهال یکی از مراکز امن مورد تایید جامعه جهاد کشاورزی است. متخصصان و کارشناسان این گروه با شناسایی بهترین ژن ها، نهال های اصلاح شده عالی را تولید می کنند و با حذف واسطه، نهال ها را با قیمت مناسب ارائه می کنند.

اولین قدم را با انتخاب ارقام متناسب با آب و هوای منطقه خود بردارید و نهال های سالم و با کیفیت را پرورش دهید. کارشناسان گروه غرب نهال با توجه به اقلیم و آنالیز خاک و آب بهترین گونه و مناسب ترین ارقام برای منطقه را معرفی می کنند. در ساخت یک باغ مدرن و تجاری بهتر است چاله ها را آماده کنید و خاک را آنالیز کنید و در این راستا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا بتوانید طبق توصیه کارشناسان اقدام به کوددهی و آماده سازی زمین کنید.

پیش فروش نهال اصلاح شده

با توجه به استقبال استثنایی شما عزیزان از خرید نهال ریشه اصلاح شده و با توجه به تردد بالای این مجموعه در فصل کاشت، این مجموعه در نظر دارد پیش فروش نهال های تولید شده را آغاز کند. نهالستان غرب نهال با بیش از چندین سال سابقه در تولید بذر، با تیمی جوان و پویا در زمینه تولید بذر اصلاح شده آماده عقد قرارداد نمایندگی در سایر استان ها با حمایت از اعتماد شما است. همچنین عزیزانی که قصد جایگزینی نهال های اصلاح شده را به جای درختان قدیمی و معمولی دارند یا قصد دارند در هر هکتار، باغی مدرن بسازند، بهتر است برای پیش خرید نهال پایه اصلاح شده و آماده سازی زمین خود از همین حالا اقدام کنند. در نظر داشته باشید این مجموعه با ارائه بهترین نهال اصلاح شده با بهترین قیمت و با تخفیف ویژه برای همکاران و سایر کشاورزان عزیز، هدف ارائه نهال با کیفیت و با ضمانت ارائه خدمات پس از فروش را دنبال می کند.

شروع پیش فروش نهال اصلاح شده

مزیت پیش خرید نهال اصلاح شده

با توجه به افزایش قیمت نهال اصلاح شده، اولین و مهمترین مزیت خرید نهال در این مجموعه، پیش خرید نهال با قیمت پارسال است. همچنین با پیش خرید نهال، نگرانی زیادی بابت تمام شدن نهال های خاص و کمیاب نخواهید داشت. یکی دیگر از مزایای پیش خرید این است که قبض تا زمان تحویل نهال به صورت اقساطی پرداخت می شود. پیش فروش انواع نهال اصلاح شده مثمر و غیر مثمر شامل گردو، بادام، گیلاس، گیلاس، زردآلو، سیب، انگور، پسته، انار، هلو، شلیل و .... از این مجموعه به صورت حضوری و اینترنتی قابل انجام است.

با پیش خرید نهال اصلاح شده از مجموعه غرب نهال می توانید علاوه بر سفارش اقساطی تمامی نهال های مورد نظر را به قیمت سال قبل پیش خرید کنید.

درباره نهالستان غرب نهال بیشتر بدانید

قبل از تهیه و خرید نهال اصلاح شده، این حق طبیعی شماست که درخواست مجوز فعالیت از نهالستان را کنید. بهتر است بدانید که مجموعه نهالستان غرب نهال بزرگترین مرکز تخصصی تولید نهال در ایران بوده که دارای گواهی رسمی و مجوز کار از جهاد کشاورزی است. همچنین تمام نهال های تولید شده در این مجموعه دارای برچسب جهاد کشاورزی و گارانتی هستند.

نهالستان غرب نهال دارای حمل و نقل داخلی و خارجی بوده و همه ساله با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و با تکیه بر علم و تجربه کارشناسان اقدام به تولید نهال های مرغوب و بدون بیماری و حشرات تولید می کندکه مناسب کاشت در مناطق سردسیری، نیمه سردسیر، گرمسیری و نیمه گرمسیری است. ضمناً این مجموعه وارد کننده نهال های کمیاب و اصلاح شده است که در غرب کشور فعالیت می کنند. البته لازم به ذکر است که با ثبت سفارش در اینترنت می توانید نهال مورد نظر را با بهترین بسته بندی و در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید. با خرید نهال از این مجموعه می توانید علاوه بر تهیه نهال های اصلاح شده، با رشد و بازدهی سریع و مثمر از خدمات پس از فروش این مجموعه اعم از کاشت، آبیاری، سمپاشی و کوددهی درختان بهره مند شوید. برای خرید نهال اصلاح شده و مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

شروع پیش فروش نهال اصلاح شده

نحوه خرید نهال از نهالستان غرب نهال

برای خرید نهال و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان غرب نهال و همینطور اطلاعات بیشتر به وب سایت GHARBNAHAL.IR مراجعه کنید یا از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای تسریع پاسخگویی میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

09026513209 / 09352571762 / 09352571768 / 09352571792

کد خبر 809028

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha