بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا شانس خوبی دارد.

علیرضا نیکبخت

همشهری آنلاین _علیرضا واحدی نیکبخت پیروزی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ را در بالا رفتن روحیه تیم موثر می‌داند اما بازی اصلی را با ازبکستان می‌داند. او درباره تیم ملی، بازی قبلی و بازی‌ای که این تیم در پیش دارد به همشهری‌آنلاین می‌گوید: «طبیعی بود که ما در بازی اول به برد برسیم چون تیم حریف از لحاظ پتانسیل فنی با ایران قابل قیاس نبود. این برد برای بالا رفتن روحیه تیم ملی خوب بود ولی در بازی با ازبسکتان کار سخت‌تری داریم چون آنها در فوتبال پیشرفت کرده‌اند. ازبکستان تیم خوبی دارد و سرمربی تیم حریف هم از شکست دادن ایران صحبت کرده است، با این حال ما خیلی قوی‌تر از اربکستان هستیم و امیدوارم این بازی را هم ببریم.»

نیکبخت در مورد کنار گذاشتن احمد نوراللهی از تیم ملی هم نظر می‌دهد: «به هر حال باید مسائل حرفه‌ای و نظم انضباط را رعایت کرد. وقتی بازیکنی خارج از قوانین اردو رفتار می‌کند این طبیعی است که سرمربی تیم هم واکنش نشان بدهد چون مسئول تیم است و دوست ندارد نظم تیم به هم بخورد.»

نیکبخت در مورد اینکه آیا تیم ملی در جام ملت‌ها شانسی برای قهرمانی دارد، تاکید می‌کند: «فوتبال ما از لحاظ امکانات، برنامه‌ریزی، مسائل مالی و خیلی چیزهای دیگر از بسیازی از کشورهای آسیایی عقب است ولی ما فوتبالیست‌های بسیار خوبی داریم که اکثر آنها در اروپا بازی می‌کنند و تجربه خوبی دارند. به نظرم من این تیم می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.»

بیشتر فوتبالی‌ها ژاپن را شانس اول قهرمانی در آسیا می‌دانند ولی نیکبخت می‌گوید: «ژاپنی‌ها تیم فوق‌العاده‌ای هستند که می‌خواهند خودشان را از سطح فوتبال آسیا جدا کنند و تا حدودی هم این کار را انجام داده‌اند ولی معتقدم که ایران هم شانس قهرمانی دارد.»

کد خبر 808644

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    فرش
  • Mp IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    این نظر استقلال هاست .. ایران هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد...